zaterdag 10 december 2011

Movie time. #2

De laatste tijd heb ik weer een paar films gezien en ik wil graag met jullie delen wat ik er van vond en of ze zijn aan te raden. In mijn vorige Movie time liet ik films zien die ik nog graag een keer wil zien, maar vanmiddag worden het dus film reviews. Kijk snel verder. x



Part 1/2.

Part 2.
Vorige week kwam ik na het douchen beneden en toen stond ineens Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 aan (via UPC on demand). Harry Potter films zijn nou niet bepaald mijn favorieten, maar toch vond ik deze wel leuk. Dit is het laatste deel van de HP serie en daardoor zitten er nog al rare momenten in. (Iedereen denkt dat ze dood gaan, dus gaan ineens allemaal mensen zoenen omdat ze blijkbaar verliefd op elkaar zijn..) Laten we het zo zeggen; je moet slim zijn om deze film te snappen, maar niet altijd te logisch denken want dan snap je er niks van. Ik heb het eerste deel niet gezien, maar toch was de film te snappen.

Vorige week zaterdag was Happy Feet op tv en ik moest hem gewoon zien. Ik heb hem 5 jaar geleden al in de bioscoop gezien en toen was ik al in de pinguinhemel. Dit is meer een kinderfilm, maar ook leuk voor volwassenen. Er zitten zielige maar vooral vrolijke stukken in. Een film waar je gewoon weer helemaal happy van word. 

Het is alweer een tijdje geleden dat ik Water for Elephants heb gezien, maar ik weet nog goed dat ik het een mooie film vond. Ik keek deze op de dag dat de zomertijd weer wisselde naar wintertijd en er dus weer een uur verschil was. Niemand kon meer slapen, dus hebben we weer een film gekeken. Mijn vader en zus zitten bij het circus, maar ik had geen idee dat deze film over het circus ging. Ik wist ook niet wat ik anders met de titel moest denken, maar de titel sprak me niet genoeg aan om de trailer te zien. In de film verteld Jacob (Robert Pattinson) als oud mannetje zijn leven in het circus. 

Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!