dinsdag 20 december 2011

Man makeup.

Toen mijn vader laatst door het Aldi krantje bladerde, zei hij ineens: 'Gezichtscrème voor mannen.. Pff..'. Dat mannen hun huid extra verzorgen met wat gezichtscrème vind ik niet zo erg, maar hoe ver kunnen ze gaan? Tot ze echt  net zo veel als vrouwen hebben of moet het ophouden bij alleen een crème? Lees verder voor mijn mening. x


Bijna alle mannen gebruiken wel een crème om hun huid te beschermen. De meeste mannen gebruiken na het scheren after shave of een andere creme. Dat is ook een soort makeup toch? Vind je niet? En als ze nou vaseline op hun lippen doen, zodat hun lippen niet uitdrogen, maar daardoor wel hun lippen glimmen. Is dat wel makeup dan? Het lijkt op lipgloss..


Natuurlijk zijn er ook mannen die toch 'echte makeup' gebruiken, die ook zichtbaar is, zoals lipgloss, mascara, foundation. Nog steeds best naturel toch? Of is dat al te vrouwelijk?


En dan is er ook nog zo iemand als Adam Lambert, die ook graag even wat eyeliner op smeert. Het begint al een wat ander verhaal te worden, want nu is het duidelijk te zien. Hoe zou jij het vinden als je vriend ineens je oogpotlood of mascara zou afpakken? Normaal is het je jongere zusje of oudere zus die zulke dingen van je steelt, maar je vriend? Beetje moeilijk voor te stellen he..


En dan zijn er ook nog van die mannen waarvan je denkt: 'Wow, jij draagt nog meer makeup dan mij.' Dit zou maar door je huis lopen. Ik zou me elke keer dood schrikken.. Okee het is dan misschien een bekende zanger, maar zou je hier een relatie mee willen? Ik sowieso niet! Ik ben echt bang dat hij meer makeup heeft dan mij..

Wat vinden jullie? Hoe ver kunnen mannen gaan met makeup? Moet het echt ophouden bij foundation en lipgloss of mogen ze van jou door je huis lopen als Marilyn Manson? Persoonlijk vind ik dat het wel naturel moet blijven, maar het is hun eigen keuze. Laat me weten wat jullie er van vinden in de reacties.

Have fun!


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!