zaterdag 3 december 2011

Leuk pakketje.

Toen ik donderdag thuis kwam lag er een leuk fel gekleurd pakketje op de tafel. Toen ik kwam kijken wat het was en voor wie het was, zag ik dat hij voor mij was. Toen ik het open maakte bleek het een pakketje te zijn waar alle meiden wel blij mee zouden zijn. Vanmiddag dus even een blog die niet zo geschikt is voor de mannelijke lezers (Ja, ik weet dat jullie er zijn..), maar natuurlijk hou ik jullie niet tegen. x



 
Misschien hebben jullie alweer voor een youtube filmpje de OB reclame voorbij zien komen. Ik heb de gratis tampons aangevraagd, want tja; gratis is beter dan betalen, toch? 

In het pakketje zit een flyer van de reclame, het boekje 'wat je wilt weten over tampons.' met een menstruatie kalender en een actie om een reisbakje aan te vragen en natuurlijk de tampons.


In het zakje zitten 4 mini tampons. Deze tampons heb ik vaker gebruikt (uit een ander pakje!) en ik vind ze goed zitten. Het zijn goede tampons om mee te beginnen, als je nog nooit eerder tampons hebt gebruikt.

Vraag hier je eigen gratis proefpakketje aan.

Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!