dinsdag 27 december 2011

Kerstcadeautjes + update.

Goh, al twee dagen geen blog verschenen op xminimuis. Ik leef nog hoor! Ik had het gewoon super druk met familie (en cadeautjes krijgen). Dus vandaag nog even een korte update verwerkt in mijn 'cadeautjes-krijg'-blog. x



Eerste kerstdag (zondag) heb ik met mijn ouders, zus, opa, oma en mijn vriend gevierd. We hadden allemaal voor ongeveer €10,- cadeautjes voor elkaar gekocht. Hier onder de cadeautjes die ik heb gekregen:

Decoratie stenen en een 'kasteeltje' voor in de vissenkom. Voor mijn verjaardag (1 juni) zou ik al twee vissen krijgen van mijn vriend. Dat is toen lang uitgesteld, maar vorige week kwam hij ineens aan met een kom, een plastic plantje en twee goudvissen. Ik had verder nog niks in huis voor in de vissenkom en nu heb ik (volgens mij van mijn moeder) nog steentjes en een kasteeltje gekregen voor in de vissenkom. Elke zaterdag maak ik de kom schoon, dus dan zal ik ze in de kom doen. 
 
Zes nagellakken in felle kleuren. In dit setje van MAX (Action) zitten zes nagellakken (van links naar rechts): Flashing Yellow, Smashing Orange, Schocking Blue, Screaming Green, Splashing Purple en Kicking Pink. Ik heb deze gekregen van mijn opa en oma.

Party Lashes by H&M. Deze paars met zwarte nepwimpers heb ik van mijn zus gekregen. Ik kan niet zo goed omgaan met nepwimpers en ik heb ook geen idee wanneer ik paarse nepwimpers kan dragen. Volgens mij kosten deze €3,95.

Aron Grunenberg: Tirza. Toen ik cadeautjes aan het kopen was kwam ik dit boek tegen bij de Bruna. Ik was nog op zoek naar een nieuw boek en heb deze voor mezelf gekocht. Ik heb hem onder de kerstboom neergelegd. Het boek kost (alleen bij Bruna) €5,95.


Sieraden: Oorbellen en een armband. Ik heb zelf geen oorbellen, maar die ga ik deze week laten zetten. Ik heb deze oorbellen gekregen van mijn opa en oma en ik vind ze heel mooi. Mijn oma wou ze wel ruilen voor iets anders, maar ik heb besloten om gaatjes te nemen. Ook heb ik nog een ZillA armbandje erbij gekregen. Het is een armbandje met kraaltjes. En als de zon er op schijnt, komen er allemaal 'lichtjes' op het plafon.


Have fun!

1 opmerking:

  1. dat zijn idd. mooie oorbellen ! succes met gaatjes zetten... groetjes anne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!