woensdag 14 december 2011

It's my life in pictures. #1

Vandaag voor het eerst een It's my life in pictures. Hierin deel ik de foto's die ik de laatste tijd heb gemaakt van dingen die ik doe of me opvallen. Zo hebben jullie ook wat zicht in de rest van mijn leven buiten xminimuis. Klik snel verder om de foto's te zien. x

Wooow! Normaal hebben we nooit kokosbrood, maar je kon er bioscoopkaartjes voor winnen voor Dolfje Weerwolfje! Dit viel me gewoon op. Elke ochtend moest ik weer lachen als ik dit pak op tafel zag liggen.

Ik had twee paar schoenen in de woonkamer staan en Sinterklaas was langs gekomen. Toen kreeg ik twee zakjes snoep en mijn ouders één! Okee, hun kregen de volgende dag nog een zakje en ik niet, maarja, ik voelde me 10 minuten even heel speciaal.

Ik ging pannenkoeken bakken voor mij en mam. Maar we hebben een pan die bol loopt, dus het lukte niet.. 

Eieren koken voor in de sla.. Ja, ik had ontplofte eieren.. 

Wraps gegeten. Er was nog een over voor de hond. Ik had er even iets moois van gemaakt (nee niet warm gemaakt, ik had daar gewoon goed licht..). Ook de manier hoe hij het op at..

Eerst zat hij al 5 minuten te kijken en denken hoe hij zal beginnen en daarna had hij hem er ineens uit gerukt. Gevolg: alle brokken over de vloer..

En die slimbo volgde mijn advies: altijd het lekkerste voor het laatst bewaren. Maar hoe eet je dit? Poot er op en scheuren maar!

Zaterdag was ik met mijn moeder in de stad voor kerstcadeautjes en ik kwam dit boek tegen. Ik ben soms wel een kluns, maar ik kan goed koken. Er staan gewoon leuke, makkelijke en lekkere recepten in.

Ik pakte mijn telefoon uit mijn broekzak en zag ineens dat mijn mobielhanger Nijntje half was onthoofd! Zijn hoofd is gewoon door midden! Ik heb geen idee waar de andere helft is, maar ik denk dat het komt doordat mijn telefoon laatst van de stoel af viel..

'Sanne. Nu heb je zo'n mooie nieuwe klerenkast gekregen, maar waarom leg je je kleren er nou niet in?' Sorry mam, ik ben lui en kan het daar ook wel vinden.. 
Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!