vrijdag 9 december 2011

Ik won een Essence pakket!

Op Essence.eu is een advent kalender waar je tot kerstmis kunt aftellen en waar je Essence producten mee kan winnen en met andere leuke tips voor kerstmis. Toen ik vanmiddag thuis kwam lag er een mega envelop op me te wachten. Ik dacht eerst: 'Huh? Ik heb toch niks besteld?', maar toen ik heb open deed zag ik eens een oranje toilettasje, met daarin Essence producten. Oh mijn god, ik had gewonnen. Klik snel verder om te zien wat ik heb gewonnen. x



Voorkant van het pakketje.

Achterkant van het pakketje.

Producten op een rijtje: Soft Cleansing Gel, Mattifying Cream, Intensively Caring Cream en Deeply Moistuurizing Paper Mask.

Soft Cleansing Gel; Met My Skin begint het verwennen van je huid al bij de reiniging. de gel reinigt grondig en diep en is toch mild voor de huid: My Skin Soft Cleansing Gel verwijdert make-up, vuil en onzuiverheden zonder de huid uit te drogen. De waardevolle actieve ingrediënten limoen & komkommer zuiveren, verfrissen en geven de huid een energiekick. De huid voelt heerlijk zacht en verfrist aan. Geschikt voor alle huidtypen.

Deeply Moisturizing Paper Mask: Even tijd om diep adem te halen - niet alleen voor je huid! Het met lotion doordrenkte papieren masker geeft de huid een intensieve vochtboost en is supergemakkelijk in gebruik. Verrijkt met komkommerextracten die de huid verzachten en zorgen voor een heerlijk ontspannen gevoel.

Mattifying cream: Een perfecte, matte teint? Gedurende de hele dag? Geen probleem met het juiste beauty product! De nieuwe olievrije matterende creme werkt tot 12 uur lang.Lychee en blauwe druif hydrateren de huid intensief en maken haar zacht en soepel. Dankzij de uva/uvb filters is dit een ideale creme voor dagelijks gebruik. 

Intensively Caring Cream: Maak een einde aan de droge huid met intensieve verzorging van Essence My Skin. Deze nieuwe gezichtscrème verzorgt de dorstige huid 24 uur lang, herstelt de elasticiteit en geeft energie. Granaatappel & bamboe zorgen voor een vochtboost zodat de huid niet uitdroogt. Om de dag zorgeloos te beginnen, bevat de crème bovendien uva/uvb filters die uw huid beschermen! Geniet van een intensieve verzorging en een zijdezachte en stralende teint!

Ik heb de informatie van de Essence site en ga zeker weten er nog reviews over schrijven.Ik heb al eens een review geschreven over de Intensively Caring Cream (klik).

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!