donderdag 8 december 2011

Fashion moment; Little Black Dress.

The little black dress. Een kledingstuk dat elk meisje gewoon bijna in haar kledingkast heeft. Misschien ongemerkt, maar meestal is er toch één of misschien zelfs twee. Maar wat kan je er mee? Ik heb zelf een little black dress die echt gala is. Maar waarom zou ik er geen felgekleurde legging onder aan kunnen doen? Vandaag laat ik jullie variaties zien op de little black dress. x



Ik heb een filmpje waar zeven verschillende looks zijn met een little white dress, die je ook kunt doen met een little black dress:
Monday to do: Business Meeting: Trek een broek (met riempje) over je jurkje en draag er een sjaaltje bij om het af te maken.
Tuesday to do: Run Errands In The City: Doe een los (dun) vestje over je jurkje met daar overheen weer een leuke body warmer.
Wednesday to do: Attend Class: Je kan onder je jurkje een polo doen met een kraagje, om zo wat meer een school look te creëren. Trek dan over je jurkje een rok en trek nog een trenchcoat aan en je hebt een school look.
Thursday to do: Lunch With The Girls: (Mijn favoriet!) Trek een (boyfriend blouse) aan over je jurkje en doe een strakke riem om je middel om alles wat netter bij elkaar te houden.
Friday to do: Relax! TGIF!: Draag een XL trui (die korter is dan je jurkje) en je relax look is alweer klaar!
Saterday to do: Ladies Night Out: Draag een doorzichtig kanten jurkje over je jurkje en je hebt een compleet andere jurk.
Sunday to do: Picnic Time!: Draag een maxi rok over je jurk met een dun riempje en maak alles af met een leuke ketting en een hoedje.

Nog wat andere tips:
Draag om je middel een (strakke) gekleurde riem. Hij kan nog steeds netjes blijven, maar zo is hij al een stukje 'anders'.

Draag je LBD met een leuk (gekleurd) vestje. 
Je kan ook zoals ik al in het voorbeeld noemde een (fel) gekleurde legging onder je little black dress dragen.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!