zondag 4 december 2011

Essence Crystalliced.

Ook over de Essence limited edition die in januari te koop is, is alweer alles bekend. De naam zegt misschien al iets: Crystalliced. Hij staat helemaal in het teken van de sneeuw en ijskristallen. Zoals bijna altijd zijn het weer mooie producten in mooie kleuren. Lees snel verder voor meer informatie over de producten. x



01 Frosted champaign en 02 Diamond dust
Glitter froster; €2,29.

01 It's a snow-woman's world, 02 Diamond dust en 03 Ice crystals on my window
Lipgloss; €1,79.

Snow flake mascara topper; €2,29.

01 It's a snow-woman's world, 02 Ices eyes baby, 03 Ice crystals on my window en 04 Iced age reloaded
Liquid eyeshadow; €2,29.

Liquid highlighter; €2,49.

01 It's a snow-woman's world, 02 Ice crystals on my window, 03 Iced age reloaded, 04 Ice eyes baby en 05 Frosted champaign
Nagellak; €1,79.

Nagelstickers; €1,29.

Ik ben alleen wat nieuwsgierig naar de liquid eyeshadow, maar dat is gewoon omdat ik zoiets niet vaker heb gebruikt. Verder zijn er niet echt dingen waar ik echt super nieuwsgierig naar ben, maar ik vind wel dat er mooie nagellak kleuren zijn.

Have fun!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie LE collectie van Essence! Ik ben vooral erg benieuwd de liglosses en nagellakjes, want die kleuren vind ik echt mooi.

    Ik volg je nu ook via Bloglovin, volg je me terug? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw deze vind ik echt super mooi! ben er erg benieuwd naar

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!