vrijdag 16 december 2011

En ik won alweer!

Je kan me een geluksvogel noemen, maar ik heb nu alweer een Essence pakket gewonnen! Vanmiddag stopte het Post NL busje weer voor ons huis en de postbode kwam er uit met dezelfde envelop als bij mijn vorige pakket zat. Ik riep: 'Hee! Heb ik weer gewonnen?!', waarop mijn moeder antwoordde: 'Ik verwacht geen pakketjes..'. Toen ik naar de deur liep zag ik dat het pakketje voor Sanne Nijboer was (leve mij!). Ik scheurde hem open en zag weer een toillettasje met leuke dingen. Lees verder om te zien wat er allemaal in het pakketje zat. x




Zo ziet het toilettasje er deze keer uit. Er zitten producten in uit de I love collecti. Ik zou deze toilettas sneller meenemen dan die van het vorige pakket, omdat die van plastic was en deze van stof. 

Sun club; Oil control paper. Mattifies within seconds.
Over dit product heb ik al veel dingen gehoord, maar eigenlijk niks positiefs.. Het zijn een soort papiertjes die je op glimmende plekken op je gezicht drukt en dan word je huid daar weer mat. Zeggen ze.. Ik heb gehoord dat het bijna alleen je makeup er af haalt.. Ik denk dat deze ergens achter in een kastje beland.. 

Quattro; 08 Wood you mind? 
Ik vind deze wel erg op een ander quattro van mij denken die nu uit de collectie is. Die was met groene kleuren zonder shimmer en deze heeft meer mosgroene kleuren (met shimmer). Misschien leuk voor een kerst look?

I love; Extreme. Volume mascara. 
Ik ben niet vaak tevreden over Essence mascara's en het duurt dan ook nog wel een tijdje tot ik deze mascara ga testen denk ik. Hij komt in mijn bakje met dingen die ik al vooruit heb gekocht en ga hem gebruiken wanneer mijn andere mascara op is. Ik kan je dus ook nog niks vertellen over het borsteltje, want ik heb hem nog niet open gemaakt.

XXXL Nudes; 05 Forever Rose.
Tja, lipgloss.. Niet echt iets voor mij.. Ik heb nog een lipgloss in mijn review bakje liggen die op op Sinterklaas heb gekregen en die moet ik ook nog testen. Geef mij maar labello of lippenstift..

Colour&Go; 82 Rich & Pretty. 
Hoe beschrijf je dit kleurtje? Hij is niet zilver, maar ook niet groen.. Het is een beetje een kaki zilveren kleur. Toevallig weet ik dat deze €1,29 kost, dus als je hem ook wilt.. Binnenkort kun je hier wel een review van verwachten.

Stay All Day; 02 Glammy Goes To... Cream eyeshadow. 
Ik heb ook al een cream eyeshadow uit de Holograpic collectie van Essence en die gaat heel snel in je crease zitten.. Ik ben dus benieuwd naar deze cream eyeshadow.

Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!