zaterdag 31 december 2011

De laatste dag van 2011.

Vandaag is het officieel de laatste dag van 2011. Wat ging het jaar toch snel! Mijn blog bestaat inmiddels ongeveer een half jaar en ik ben het nog lang niet zat. Vandaag vertel ik mijn voornemens voor 2012 en ik ben ook benieuwd naar jullie voornemens. Laat ze vooral achter bij de reacties! x




Ik heb wel eens meer voornemens gehad, zoals vorig jaar. Ik heb toen alles in een bakje gedaan waar ik nu echt nooit meer in kijk. Vorig jaar gingen ze vooral over mijn gezondheid (meer sporten, minder computeren, enzovoort..), maar dit jaar zijn het eigenlijk persoonlijke dingen die niet bepaald over mijn gezondheid gaan.

Zoals jullie in mijn kerstcadeautjes blog al konden lezen, heb ik hele gave oorbellen gekregen, terwijl ik geen gaatjes heb. Ik ga nog in de kerstvakantie met een vriendin naar de juwelier om gaatjes te laten prikken. Ik heb al eens eerder oorbellen gehad een paar jaar geleden, maar er was iets fout gegaan met het schieten ( het velletje aan achterkant zat dubbel..) en het was gaan ontsteken. Ik heb besloten om het nu goed te gaan verzorgen, want als ik naar de oorbellen collectie van mijn zus kijk (zo'n 50 'rare' oorbellen en dan nog zo'n 15 gewone), word ik toch stiekem een beetje jaloers..


Misschien is het niet echt een voornemen, maar ik zit dit jaar in de examenklas (VMBO-T) en ik wil gewoon mijn examens halen. Als alles goed gaat heb ik dinsdag 29 mei mijn laatste examen en dan is vrijdag 1 juni mijn Sweet 16!

Als ik zestien ben, kan ik natuurlijk ook makkelijker werk krijgen. Ik heb ook besloten om dit jaar een baantje te zoeken, zodat ik meer geld heb voor mezelf en voor xminimuis, want met €10 per maand kom je niet zo ver..

Verder wil ik echt nog heel lang door bloggen, ik wil elke dag een leuk artikel plaatsen en ik ga denk ik dan ook contact opnemen met bedrijven om te gaan samenwerken. Ik win nu wel alles, maar ik denk dat dat volgend jaar ook weer minder word..

En als laatste wil ik ook mijn gezondheid toch nog wat omhoog proberen te krijgen. Ik heb een paar maanden geleden mijn schouder verdraait en daardoor zitten er allemaal 'knopen' op mijn spieren waar ik veel last van heb. Ik ben hiervoor al een tijdje bij de fysiotherapeut in behandeling geweest, maar daar kwamen we/ze er achter dat ik mijn nek aanspan in plaats van mijn onderrug, waardoor het lijkt alsof ik rechtop zit, maar eigenlijk heel erg onderuit gezakt zit.. Vanaf 2012 krijg ik Cesar Training waarbij je 'leert' om recht op te gaan zitten.

Hebben jullie ook goede voornemens voor 2012? En zo ja, wat zijn jouw voornemens? Laat ze vooral achter in de reacties!


Have fun and a happy new year!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!