zondag 18 december 2011

Christmas time!

Misschien zijn we het laatste gezin van het land, maar wij hebben gistermiddag onze kerstboom opgezet. Vandaag deel ik hoe wij kerst vieren. Wij vieren het namelijk niet heel standaard en net als de rest. Klik verder om te lezen hoe wij kerst vieren. x


Gistermiddag hebben we dus pas onze kerstboom opgezet. Wij zetten hem altijd op 17 december op. Dat is een soort traditie, want op deze dag zou mijn oma jarig zijn.


Zoals je kan zien hebben wij wit/zilveren en rode kerstballen. (En vijf disney kerstballen die een paar jaar geleden bij C1000 kon sparen..) Ook hebben we witte plastic bloemen in de boom en ook weer een rode kralenslinger. Om de poot van onze (neppe) kerstboom zit een gouden slinger gebonden.


Eerste kerstdag vier ik waarschijnlijk bij mijn vriend thuis, maar mijn opa en oma komen bij mij thuis ook. Als we thuis kerst vieren gaan we meestal gourmetten.


Op tweede kerstdag vieren wij Sinterklaas met de familie van mijn vader. Sinterklaas is allang geweest, maar mijn nicht moest voor haar studie een half jaar naar Frankrijk en is nu thuis, want ze heeft kerstvakantie. We hebben lootjes getrokken en suprises en gedichten gemaakt. Iedereen heeft iets anders aan eten gemaakt. Ik maak een salade net als mijn zus en mijn moeder maakt soep. Verder word er nog gezorgd voor frituur, nasi en een lekker toetje.

Hoe vieren jullie kerst?

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!