maandag 12 december 2011

BB.

BB? BB.. BB! Ja, ik kwam er ook niet omheen. Ik heb ook de B.B. cream van Garnier getest. Vandaag een soort van duo review met mijn zus, Annika. Niet zoals ik met Trienke heb gedaan (klik!), maar toch een soort van omdat haar mening ook telt. Klik snel door. x


Als het om het gezicht gaat, hebben vrouwen diverse specifieke behoeften: ze willen hydrateren, egaliseren en hun teint laten stralen, puistjes camoufleren, kringen onder de ogen verdoezelen, rimpels minimaliseren en de huid tegen UV-stralen beschermen. Miracle Skin Perfector is een nieuwe generatie gezichtsverzorging: een BB cream, met een alles-in-één technologie. Het combineert alle stappen van het schoonheidsritueel in één enkele handeling, met een verzorging voor de lange termijn plus een vleugje make-up dat direct het effect geeft van een “babyhuidje”. Bespaar tijd met deze huidverzorging: in slechts 1 handeling wordt je huid gehydrateerd, geëgaliseerd, en stralend.

Mijn eerste indruk van de B.B. cream was dat hij bijna nog meer dekte dan mijn normale foundation, terwijl ik dacht dat hij juist heel naturel zou zijn. Ik weet niet meer of ik er voor nog mijn gewone dagcrème gebruikt hebt, maar hij heeft mijn huid niet uitgedroogd.
Mijn zus draagt nooit foundation en toen zij de B.B. cream op had, was wel te zien dat ze iets op had, maar je zag niet dat het foundation was (wat het ook niet was). Zij is er verder erg tevreden over.

Een tube heeft de adviesprijs van €13,99, en bij het proefpakketje wat mijn zus had aangevraagd (geen idee waar!) zat nog een kortingsbon van €3. Ik ga hem denk ik zelf niet kopen, want ik vind het nogal prijzig als ik bedenk dat mijn HEMA foundation €5,99 of €6,99 kost en een (groot) blik Nivea rond de €2. En aangezien ik daar ook tevreden over ben hou ik het liever daar bij, omdat ik daar denk ik ook nog langer mee doe..

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!