maandag 7 november 2011

Winter limited edition van Yves Rocher.

Van sommige merken heb ik al de winter collectie laten zien, maar toen ik even op de Yves Rocher site keek zag ik ook hun nieuwe winter collectie. Vandaag zal ik die met jullie delen. Klik snel verder om naar deze leuke en lekkere producten te kijken. x
 
Baige Rouge: Een rode kleur.
Marron: Een bordeaux rode kleur.
Vert Sapin: Een groene kleur.
Doré pailleté: Een oranje/roze kleur met extra glitter.
Alle nagellakken hebben hoogglans en een parelmoer glans en kosten €1,70 per stuk.

Cuivré Brun: Een donker en een licht bruine kleur.
Or Vert: Een groene en een gouden kleur.
Dit oogpotlood met twee kleuren kost €2,90.

Een gouden glitter mascara (welkom op mijn wishlist!) die €3,50 kost.

Cuivre: Een licht bruine kleur.
Een zacht oogpotlood dat ook als oogschaduw gebruikt kan worden. Deze kost: €3,90.

Baie Rouge: Een rode kleur.
Orange Safran: Een roze/oranje kleur.
Cuivre Nacré: Een nude kleur.
Deze lipgloss kost €2,90 per stuk.

Soleil Cuivre: Een bronzen kleur.
Soleil Doré: Een gouden kleur.
Deze bodyglitter kost per tubetje: €4,74.

Deze losse bronzing powder kost €7,50.

Er komen 9 trio's, maar alleen deze foto deed het. Deze oogschaduwtrio's kosten €7,50.

Zelfklevende bijoux. En dat is..? Stickers? Ook hier staan weer 9 nummers bij, met dezelfde foto. Zo'n pakje kost: €1,74.

De glitter mascara staat zeker weten op mij wishlist en verder ben ik nog benieuwd naar de andere trio's, omdat er geen foto bij staat. De producten zijn nu te koop in de Yves Rocher winkels en op Yves-Rocher.nl.

Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!