zaterdag 12 november 2011

Welke Essence nagellakken missen er?

Essence heeft er laatst weer veel nieuwe nagellak bij gekregen in de Colour & Go collectie, maar er zijn ook al een paar nagellakjes uit het assortiment verdwenen. Zouden hier alweer vervangers voor zijn? Of andere lakjes die er misschien toch wel op lijken maar toch niet precies hetzelfde zijn. Vandaag zet ik alles op een rijtje van de verdwenen Colour & Go nagellak die zijn verdwenen. Klik snel verder om ze te zien. x



02: White Secret: Een witte kleur zonder glitter. Ik heb deze volgens mij zelf ook en ben er niet erg tevreden over, want hij dekt niet super. De vervangers zijn: 56: Got A Secret en 58: Frozen queen.

03: Shining Star: Een parelmoer nagellak. Hij heeft ook een wat brons achtige kleur, volgens mij heb ik deze ook. Ik heb hem ook vaak over een rode kleur gedragen en dat gaf ook een goed effect. Hij heeft geen vervangers.

07: Rock It, Baby!: Een paarse kleur met een shimmer. Dit was lang mijn favoriet, vooral in mijn emo tijd. Volgens mij is 26: Break Trough hier een goede vervanger voor.

09: Get The Fever: Een echte fel oranje nagellak zonder glitter. Er is nog wel een oranje nagellak (46: Wake Up!), maar dat is niet een felle. Ik droeg deze vooral met het WK.

11: So Glamourous: Een donker rode kleur zonder shimmer. Hier zit bij mij nog een heel klein laagje in.. Hier zij geen vervangers voor (slecht hoor..), alleen nog donker roze nagellak.

18: Check Me Out: Een fel groene kleur zonder shimmer. Bij mij is dit lakje ook alweer bijna op.. Hij is lang mijn favoriet geweest en er zijn geen vervangers voor.

21: Fabuless: Deze zwarte kleur met shimmer is er een paar maanden geleden uitgegaan. Toen ik zag dat deze er uit was had ik zoiets van: 'Huh?', omdat ik deze nog op mijn verjaardag heb gekregen. Vervangers hiervoor zijn: 59: Black Is Back (zonder glitter) en 85: Galactic Black (met veel glitter).


22: What Do U Think?: Een koraal kleurige nagellak zonder glitter. Er is geen echte koraalkleurige nagellak meer bij gekomen maar toch denk ik dat 46: Wake Up! en 63: Think Pink het meest in de buurt komen. Deze zit ook in mijn collectie, maar ik hij zit nog bijna helemaal vol..

23: Sundancer: Een warme gele kleur zonder glitter. Hier is geen vervanger voor en dat vind ik wel een beetje een gat in de collectie..

28: Plum Perfect: Een pruim paarse kleur zonder glitter. Oftewel: Je kan het geen paars noemen maar ook geen roze. Hier is ook geen echte vervanger voor, wel zijn er andere paarse kleuren, maar ik denk dat 48: Meet Me Now er het meest op lijkt.

31: Hypnotic Poison: Een rode kleur met volgens mij een lichte shimmer. Hij lijkt erg op 11: So Glamourous die ook uit de collectie is verdwenen.

37: Just Rock It!: Een donkerblauwe kleur zonder shimmer. Er zijn geen vervangers voor.

40: Absolutely Stylish: Een bruine kleur. Ik weet niet of deze kleur vervangers heeft want ik weet niet hoe hij er precies uitziet, maar er zijn wel andere bruine nagellakken te koop.

52: Out Of My Mind: Een blauw groene kleur met veel shimmer. Oh mijn god, is deze er uit? Dit is echt mijn favoriete lakje ever! Ik heb hem ook gekregen op mijn verjaardag en ik zou hem echt zo weer kopen als hij leeg is, maar nu kan dat niet meer! *huil* Ook zijn hier geen vervangers voor.


57: Can't Cheat On Me: Een zilveren kleur met shimmer. Vervangers: 80: Icy Princess.

Ik kwam er achter dat 11 van mijn 19 Colour&Go lakjes niet meer te koop zijn en vind dat erg jammer. Niet van alle lakjes heb ik nog informatie gevonden, die leken echt van de aarde verdwenen.
Van welke lakjes vinden jullie het jammer dat ze weg zijn?

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!