vrijdag 4 november 2011

Top 5: favoriete recepten.

Ik heb al eens eerder een blog geplaatst over 24kitchen (klik), een zender die 24 uur per dag kookprogramma's uitzend. Volgens mij is hij alleen via UPC On Demand te ontvangen, maar op internet zijn ook alle recepten terug te lezen. Vandaag deel ik mijn 5 favoriete gerechten. Klik snel verder voor deze lekkere recepten. x



Spritzen: Mijn favoriete koekjes. 

Hartige pannenkoekentaart met vitamineshake: Pannenkoekentaart? Ik hou van pannenkoeken en van taart, maar een pannenkoekentaart? Ook hou ik erg van shakes, dus dit is echt mijn gerecht.

Herfstvlaai: Hij ziet er erg lekker uit. Ik zag in het recept dat er pompoen in zit, dat vind ik persoonlijk weer wat minder. Maar het blijft er lekker uitzien.

Spaghetti met geroosterde paprikasaus: Ik hou van spaghetti en paprika. Als ik zelf spaghetti maak komt er ook altijd wat paprika in. Ook ligt er een lekker garnaaltje boven op, wat ik ook erg lekker vind.

Gevulde kipfilet met opgebakken aardappels: Ik vind dit gewoon al super lekker klinken. Ik hou van kipfilet en vooral als er nog wat extra's aan zit.

Have (cooking) fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!