maandag 21 november 2011

Super low budget.

Je hebt niet zo veel geld, maar wilt wel goede producten? Dan is Europrofit iets voor jou. Het ziet er misschien goedkoop uit en dat is ook zo maar echt super producten van rond de 50 cent. Klik snel verder om te zien wat voor producten dat zijn. x



Europrofit is een goedkoop merk dat te koop is bij de Kruidvat. Ik heb zelf shampoo, conditioner, haar mouse en een handcrème.


Shampoo: De fles ziet er simpel en goedkoop uit. Door de paarse kleur (en de naam) is hij te onderscheiden van de conditioner. Deze shampoo kost €0,35 (!) en ik ben er erg tevreden over. Ik gebruik hem al lang en vaak. Het maakt schoon, maar je krijgt er wel snel knopen in je haar door. Daarom gebruik ik altijd de...

Conditioner: Echt, als je deze conditioner heb gebruikt, voelt het alsof je je haar meer dan een uur hebt gekamd. Je haar voelt echt heel zacht en je hebt ook bijna geen knopen meer. Ik vind het een goede conditioner en dat voor €0,38. 

Hair Mousse, ultra strong: Ultra strong kan je deze mouse niet noemen, want hij houd niet erg lang en je haar word er wel wat vettig van. Maar voor een mouse van ongeveer €0,50 is hij wel goed.

 
Hand Cream: Volgens mij is dit een oude verpakking, want hij is anders dan de standaard verpakkingen van Europrofit. Ik vind dit een goede handcrème die lekker vet is, maar wel snel intrekt. Vooral in de winter is deze heel lekker. Ik denk dat deze handcrème ook rond de €0,50 is.

Europrofit heeft zelf baby producten te koop zag ik laatst. Ook hebben ze schoonmaakmiddel, tissues en meer. Ze zijn erg goedkoop en goed te gebruiken.

Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!