zaterdag 5 november 2011

Spannend om te zien.

Gisterochtend had ik me wat verslapen en had ik weinig tijd om mijn makeup te doen. Ik kon niet zoals gewoonlijk even langer dan een kwartier nemen om mijn makeup te doen. Mijn foundation, mascara en crème heb ik gewoon opgedaan, maar bij mijn oogschaduw heb ik een '1 minute look' gedaan. Klik verder om al mijn '1 minute looks' te lezen. x



Een one minute look is (zoals de naam al zegt) een look die je in één minuut kan maken. Ik heb een paar tips hoe je deze looks kan maken.

1. Als ik even heel simpel mijn makeup doe, plak ik altijd een glitter steentje naast mijn oog. Bij de Wibra heb ik allemaal verschillende zelfklevende steentjes gekocht voor €0,70. Zo letten mensen meer op je steentje en niet op je oogschaduw.

2. Gebruik lichte kleuren oogschaduw. Zo kan je niet snel fouten maken en heb je dus de tijd over die je normaal moet gebruiken om de fall outs weg te halen.

3. Ik gebruik wel eens een tubetje (vloeibare) body glitter op mijn ooglid. Je kan ook lipgloss hiervoor gebruiken. Zo glimmen je ogen en als je het te licht vind kan je nog met je vinger wat oogschaduw in je buitenste ooghoek deppen. Je kan ook losse glitters gebruiken, maar dat kost weer meer tijd.. Wel oppassen met body glitter, want sommige kunnen erg agressief zijn op je ogen!  


4. Gebruik geen dingen waar je heel precies mee moet zijn, zoals vloeibare eyeliner of rode lippenstift. Of juist wel! Neem een hele opvallende kleur lippenstift, zodat je minder tijd hoeft te besteden aan je ogen.

5. Wrijf met je vinger door de kleur oogschaduw die je op wilt, zet je vinger in je binnenste ooghoek en zet een 'streep' tot je buitenste ooghoek of verder als je dat wilt. Zo krijg je een spannende look, die je heel simpel kan maken. Je kan het nog wat bijwerken met een kwast en zo heb je een soort indianen look.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!