woensdag 9 november 2011

Social Media.

Inmiddels is het een gewoonte als je Hyves, Twitter, Facebook, Myspace of weer iets anders hebt. Vandaag deel ik mijn ervaringen met de social media sites waar ik lid van ben. Klik snel verder om verder te lezen. x



Zoals jullie misschien wel weten ben ik het vaakst op Twitter te vinden. Met Twitter heb ik ook geen rare ervaringen. Ik gebruik het elke dag om te tweeten wat ik aan het doen ben. Ik tweet de laatste tijd wel steeds minder, maar het blijft de meest gebruikte site die ik gebruik. Mijn twitter: @SanneNijboer.

Ik heb ook nog Hyves, waar ik echt nooit op zit. Hij is ook privé en ik heb ook alleen mensen er op die ik persoonlijk ken. Ik kijk er heel soms op als ik iemand met zijn verjaardag wil feliciteren en dat niet op een andere manier kan. Zoek me gerust op, ik zal alleen mijn Hyves-naam hier niet noemen.

Mijn Facebook is ongeveer hetzelfde verhaal. Ik zit er ook nooit op, alleen voor updates van merken. Ook dit is meer privé dus zal ik mijn naam niet noemen.

Mijn Youtube-kanaal is een beetje 'dood'. Er staan een paar tutorials op van slechte kwaliteit. Maar als jullie echt nieuwsgierig zijn, mijn Youtube-kanaal is: xminimuis.

Wat hebben jullie allemaal en wat vinden jullie er van?

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!