zondag 13 november 2011

School is stom.

Misschien was het jullie al opgevallen dat er vandaag een blog van Trienke online zou komen, maar dat die nog steeds niet online staat. En dat klopt. Die staat nog niet online en dat komt hij ook niet meer vandaag. We hebben het beide erg druk met school en ik had haar nog gewaarschuwd dat het veel werk was, maar ze is gewoon een uitsteller. (Zelf kan ik er ook wat van..) Ze heeft geen tijd meer gehad om een blog te schrijven. 
Dat ik elk vrije momentje van de dag pak om alvast vooruit te bloggen is iets persoonlijks en ik snap dat niet iedereen dat doet. Ik wil ook niet zeggen dat een blogger het zwaarste beroep ooit is. Maar als je het met je examenjaar moet combineren is het toch wel even doorbijten.. 
Morgenochtend staat er weer gewoon een blog van me online en jullie zullen toch echt nog even moeten wachten.. 


Have fun,
Sanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!