zondag 20 november 2011

Review: Nivea Visage; Pure Effect

Een tijdje geleden was al te lezen dat ik twee Nivea Visage producten had gekocht. (klik) Ik heb ze nu vaak genoeg gebruikt om resultaat te zien en dat wil ik dan ook graag met jullie delen. Klik verder om te lezen hoe deze producten mij zijn bevallen. x



Ik heb de Wash Off en de Clean Deeper getest. De Wash Off is zoals de naam al zegt een wash off en de Clean Deeper is een scrub. Ik heb de Wash Off twee/drie keer per week gebruikt en de scrub een keer per week onder het douchen.
Je kan wel zeggen: Elk pukkeltje verdwijnt, waar Nivea Visage verschijnt. Ik heb wel verschil gemerkt.
Wash Off: Zuiverende reinigingsgel. Voor een zuivere en matte huid. Reinigt de huid en verwijderd make-up. Helpt onzuiverheden te voorkomen. 
Ik heb een droge huid, maar als ik deze wash off had gebruikt, zat ik 's ochtends niet droger dan normaal. Ik heb hem ook gebruikt om mijn makeup er af te halen (dat kon volgens het verhaaltje op de achterkant) en met deze wash off kreeg ik makkelijk al mijn makeup er af (achteraf telkens wel mascara plekken in de handdoek..). Meestal begon hij wel wat te prikken op mijn gezicht, maar telkens als dat begon ging ik snel mijn oogmakeup er mee af halen en dan spoelde ik alles er weer af en voelde mijn gezicht weer helemaal schoon en gereinigd. 

Clean Deeper: Voor een zuivere en matte huid. Helpt puistjes en mee-eters te voorkomen. Scrubt en verfijnt de poriën. 
Ik heb deze scrub één keer per week onder het douchen gebruikt. De scrub deeltjes zijn verschillend; de een is wat groter dan de andere en de een is weer harder dan de andere. Door die variatie vond ik hem lekker scrubben. Mijn puistjes zijn door deze scrub veel minder geworden.

Wash Off: €6,09
Clean Deeper: €6,59

Ik ben erg tevreden over deze twee producten. Hebben jullie de producten al geprobeerd? En zo ja, wat vonden jullie er van? 

Have fun!

P.S. Wegens internetproblemen is deze blog iets later dan normaal..

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!