zondag 27 november 2011

Pink products.

Kruidvat heeft goede producten in hun assortiment, van bekende merken als Andrelon, Dove en Wella, maar ook hun eigen merk heeft goede producten. Vandaag een review van twee 'roze' producten van kruidvat eigen merk. Klik snel verder om de reviews te lezen. x





Ik heb twee verschillende producten getest; een shampoo en een body butter. Beide zijn van Kruidvat eigen merk. De shampoo is uit de Fruity Botanicals collectie en de body butter uit de Bodyy&Fruit collectie.


Fruity Botanicals, Super Shine 2 in 1 shampoo & conditioner.
De shampoo is voor een super shine. Nou mijn haar 'shined' niet meer dan anders, maar ik moet wel zeggen dat je wel voelt dat er conditioner in zit. Ik laat hem meestal een paar minuten intrekken en dan spoel ik hem uit. De fles gaat wel heel snel leeg.. Ik had hem een paar keer gebruikt en het leek al alsof ik hem elke dag gebruikte. (klik hier voor de shoplog) Deze shampoo met conditioner kost €1,25. 

Body & Fruit, Body Butter, Cranberrt & Pomegranate. 
Ik gebruik deze body butter nu al een tijdje, maar hij gaat maar niet op! Ik heb hem bijna een half jaar geleden gekocht (klik!) en ik heb nu net de bodem bereikt. Hij voedt mijn huid goed. Ik heb hem laatst een keer vergeten te gebruiken en toen waren mijn benen erg droog. Deze body butter kost €2,50 en is ook te koop in een pakket met shampoo. 

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!