zaterdag 19 november 2011

Parfum stash.

Mijn parfum stash is misschien niet enorm, maar ik zou echt niet zonder kunnen. Elke dag spuit ik weer wat op. Wil je zien welke parfum dat vooral is en welke ik nog meer heb? Klik dan maar snel verder. x

Indigo; Sexplosion: Deze parfum spuit ik bijna elke ochtend op. Hij ruikt zoet en fruitig. Volgens mij komt hij van de Action en hij is dus niet erg duur.

Blue-up Paris; Bright Lady: Deze parfum heb ik van een vriendin van mijn zus gekregen. Hij ruikt naar verse rode rozen. Deze parfum draag ik vaak op dagen dat ik me wat 'netter' kleed. Hij blijft de hele dag goed hangen.

Snoopy; Eau de toilette: Dit is een heel kinderlijk pafum. Ik heb hem gekregen van een vriendin die hem toen ze nog jong was altijd opgespoten kreeg. Dit is de parfum die ik op mijn 'te-grote-niet-modieuze-kleding-dag' draag. Meestal komt op die dag alleen mijn vriend langs en verder hoef ik niet naar buiten. Toch wil ik altijd even lekker ruiken en met dit frisse bloemgeurige parfum lukt dat wel.

Yves Rocher, Les Paisirs Nature; Abrikoos: Mijn abrikozen parfum. Dit is een andere dagelijkse parfum van me. Soms heb ik hier ineens wat meer zin in en pak ik deze. Voor een eau de toilette is hij wel heel goed, want op het einde van de dag ruik je hem nog wel een beetje.

Yves Rocher; So Elixer / Vanille Noir: Ik heb nog twee mini's van Yves Rocher. So Elixer is een parfum die bij iedereen denk ik een andere geur heeft. Ik vind hem 'netjes' en een beetje een vertrouwde oma geur hebben. Dat kan ook komen omdat mijn oma dit parfum zelf ook heeft.. Dit was mijn eerste parfum en er mist dus aardig wat uit.. Vanille Noir is mijn 'cupcake parfum'. Hij is superzoet en ruikt naar vers gebakken cupcakes. 

Verder heb ik nog wel wat kleine testers (van die buisjes), maar ik weet nog niet hoe die ruiken. Wat is jullie favoriete parfum?

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!