zondag 6 november 2011

Overzicht: week 43/44

Om de zondag plaats ik om 7 uur een overzicht van de blogs die ik in die twee weken heb geplaatst. Als de blog die je zoekt niet in dit overzicht staat, kan je hier klikken om alle andere overzichten te lezen. Maar klik eerst verder voor het overzicht van deze twee weken. x



Maandag 24 oktober 2011:
Uitleg: Even een uitleg waarom ik niet 's ochtends een blog online had..
Makeup routine: Mijn dagelijkse makeup routine.

Dinsdag 25 oktober 2011:
Movie Time. #1: Een overzichtje van de films die ik graag nog wil zien.


Woensdag 26 oktober 2011:
Tag: What makes me happy?: Een tag en zoals de titel al zegt een tag over wat mij vrolijk maakt.

Donderdag 27 oktober 2011:
Smoothie Time!: Lekkere ABC smoothie recepten.

Vrijdag 28 oktober 2011:
The Muppets factor: De nieuwe lijn van OPI die is geïnspireerd door de Muppets.


Zaterdag 29 oktober 2011:
Persoonlijke update: Even een persoonlijke update, omdat ik alweer niet op tijd een blog online had.
Shoplog 29/10/2011: Een shoplog waar ik nieuwe kleren in laat zien die ik heb gekocht.


Zondag 30 oktober 2011:
Opi Minaj: Nog een nieuwe limited edition van OPI die is gemaakt met Nicki Minaj. Dat beloofd iets spectaculairs..

Maandag 31 oktober 2011:
OOTD: The woman cut the wood: Een OOTD met mijn nieuwe kleren. Een houthakkerslook.

Dinsdag 1 november 2011:
Hoe ver gaat de liefde?: Deze blog schreef ik voor een vriendin. Ik laat jullie weten hoe ik liefde zie.
Nieuw nieuw nieuw!: Nieuws over een nieuwe blogger op xminimuis.

Woensdag 2 november 2011:
Sintessence: De december limited edition van Essence.


Donderdag 3 november 2011:
Ander soort overzicht: Een overzicht van mijn lezers per maand en de blogs die het meeste zijn gelezen.


Vrijdag 4 november 2011:
Top 5: Favoriete recepten: Mijn 5 favoriete recepten van 24 kitchen.

Zaterdag 5 november 2011:
Spannend om te zien: Mijn tips voor een one minute makeup look.
So This Is Christmas: De Lush kerst pakketten.


Zondag 6 november 2011:
Misa winter collectie: De Misa wintercollectie nagellak.


Have fun!

P.S. Volgende week zondag komt er een blog van Trienke online!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!