zaterdag 19 november 2011

Opgemaakt. #1

Natuurlijk maak ik ook wel eens flessen, tubes of potjes leeg. Elke keer als ik weer een paar producten heb opgemaakt schrijf ik er een blog over met een kleine review. Klik snel verder voor de opgemaakte producten. x



Vogue Gril Cats deodorant: Deze frisse deodorant met een witte chocolade geur heb ik vooral gebruikt na het sporten, omdat ik dan vooral ook weer 'frisser' rook. 

Etos, handcream intensive: Deze handcrème kreeg ik van een vriendin (klik), toen ik hem pakte dacht ik al dat hij leeg was, maar zij zei dat hij nog lang niet leeg was. Ik heb hem nog zo'n 6 keer kunnen gebruiken, maar de keren dat ik hem gebruikte voedde hij wel mijn droge handen goed.

Yves Rocher reinigend masker citroen: Ik heb meer van deze 3 minuten maskers van Yves Rocher, maar dit was mijn eerste. Het lijkt misschien alsof hij nog niet leeg is, maar er komt niks meer uit. Ik vond dit een leuk fris masker, jammer genoeg is hij nu niet meer te koop. Ik heb nu als vervanger mijn Yves Rocher Limoen masker. 

Baliste droogschampoo original (mini): Deze droogshampoo heb ik in London gekocht toen de droogshampoo nog (bijna) niet in Nederland te koop was. Deze lag daar de '1 pond'-bak en deze heb ik toen gekocht samen met de droogshampoo in tropical. Hij is nu ook in Nederland te koop in mini's en in grotere bussen. Ik heb hier nu ook nog een grote fles van en ben er erg enthousiast over. Hij laat alleen een erge witte waas achter.

Max Eyes mascara: Deze mascara is niet leeg, maar het duurt zo lang voordat hij droog is.. Ik gooi hem weg, omdat als je hem op doet, kan je gewoon 5 minuten je ogen niet bewegen zonder dat je panda word.. Max Eyes is van de Action, dus heel low budget.

Etos Big Brush Waterproof mascara: Dit is echt mijn all time favourite. Dit is mijn zoveelst big brush mascara en ik ben hem nog steeds niet zat. Ik heb ook allang weer een voorraadje klaar liggen, dus ik denk dat jullie hem nog vaker terug zullen zien. Hij maakt je wimpers lang en is echt super waterproof.

Yves Rocher volume mascara: Deze mascara spreidt je wimpers en geeft ze veel volume. Super? Ja eigenlijk wel. Hij is te koop bij Yves Rocher voor €17,50 (nu €8,50!).

Hema oogschaduwbasis: Er is een oogschaduwbasis waar ik mee ben begonnen en nu nog steeds mee bezig ben (wel nieuwe flesjes). Je oogschaduw blijft goed zitten en het enige nadeel is dat je nooit ziet of hij leeg is. Soms komt er ineens niks meer uit, terwijl hij nog wel vol lijkt. En hij is wit, wat sommige mensen misschien ook jammer vinden.


Wat hebben jullie allemaal opgemaakt de laatste paar weken?


Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!