woensdag 16 november 2011

NOTD: Au Naturel.

Als ik nagellak swatches maak, gebruik ik meestal geen basecoat. Ik weet dat het slecht is, maar het is een slechte luie gewoonte. Meestal heb ik bij de laatste swatch iets van 'Oeeh leuk! Deze hou ik op!'. En soms heb ik daarom van tevoren al een basecoat, maar laatst had ik dat niet gedaan en waren mijn hele nagels blauw uitgeslagen. Ik heb een 'proef' gedaan om mijn nagels weer wit te krijgen. Lees snel verder voor meer info.




Nadat ik de schok had verwerkt, heb ik mijn nagels opnieuw gelakt. (Deze keer wel met basecoat..) En heb er niet meer naar om gekeken. Na anderhalve week begon het nagellak wat af te brokkelen en de nagel die zichtbaar werd, was witter dan het blauwe. Ik besloot om niet meer naar mijn nagellak om te kijken en gewoon te wachten tot alles er af was.
Maar natuurlijk had ik geen geduld en 'hielp' ik mijn nagellak wat, door het er af te vijlen. Daarmee heb ik mijn nagels wat beschadigd, dat geef ik toe. Maar mijn doel was bereikt: mooie gezonde witte nagels!

Uit enthousiasme wou ik gelijk een (witte) french manicure maken, maar ik heb nog steeds geen goede witte nagellak. Dus pakte ik mijn witte Miss Helen parelmoer lak en heb daarmee een french tip gemaakt.


Niks spectaculairs, want dat wou ik ook niet. Ik wou dat mijn nagels ook een konden laten zien dat ze echt waren. Vaak krijg ik te horen of ze nep zijn (laatst voor de verandering een keer of ze echt zijn), en nu is te zien dat ze echt zijn. 

Ik heb bij deze NOTD alleen een basecoat van Miss Porty gebruikt en een oude parelmoer lak van Miss Helen (nr. 104).

Word jou vaak gevraagd of je nagels nep zijn? En zo ja, hoe reageer je daar op? Ik krijg het bijna elke week wel een keer te horen en zeg elke keer met trots dat ze echt zijn. Maar ik ben ook trots op mijn nagels. Ze zijn lang, sterk en dik. Ik kan makkelijk een week nagellak dragen zonder dat het er af gaat en ik heb ik graag wat opvallends op mijn nagels. Maar hoe zit het met jou? Laat gerust een reactie achter. (Ik bijt niet!)

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!