maandag 28 november 2011

My Music Of The Moment. #3

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een My Music Of The Moment heb gemaakt, maar het is weer zo ver hoor. Ik heb weer wat leuke liedjes in mijn favorieten lijst op Youtube staan die ik vandaag met jullie ga delen. Het zijn niet allemaal super nieuwe, maar ook niet allemaal super oude liedjes. Klik maar snel verder om te lezen welke muziek ik de laatste tijd vooral luister. x



Nicki Minaj ft. Rihanna - Fly. Dit is zo'n nummer die ik zo'n 100 keer op een dag kan luisteren en hem dan nog steeds niet zat ben. 

James Morrison ft. Jessie J - Up. Nog zo'n verslavend nummer. De combinatie van deze twee verwacht je misschien niet gelijk, maar het is wel een hele goede.

Coldplay - Paradise. Deze zou je gewoon 100 keer op een dag kijken, omdat er zo'n leuke olifant in zit die een heel zielig verhaal heeft. Het liedje is ook mooi, maar vooral door de olifant is het moeilijk om hem weg te klikken.

The Fray - Heartbeat. The Fray heeft gewoon iets, dat ik de muziek heel leuk vind. De meeste nummer kan ik zo een paar keer luisteren maar minder vaak dan de vorige nummers.

Selena Gomez & The Scene - Hit The Lights. Bij de EMA's zong ze dit nummer al en daar vond ik hem eerlijk gezegd niet zo goed. Maar toen een paar dagen later de clip uitkwam was dat een grote verbetering. Dit is een echt dans nummer, waar je helemaal los op kunt gaan.

Bruno Mars - It Will Rain. Mjamm, Bruno Mars.. Dit nummer is nog niet zo lang uit, maar is toch mijn favoriet. Ik heb hem al een paar keer in de Youtube Repeat gehad. 

Gers Pardoel - Ik neem je mee. Ik hoef hierbij maar één ding te zeggen: Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, ik neem je mee, naar Rome of Parijs..

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!