zondag 6 november 2011

Misa winter collectie

Misa is een nagellak merk dat ik nog niet kende, maar laatst las ik dat er een nieuwe winter collectie komt, genaamd: Surreal Escape. Vandaag laat ik jullie zien wat er in de winter collectie zit. Klik snel verder. x



Aan de naam die ik al eerder liet zien krijg je al een beetje een indruk van de nagellak. Ze zien er zo een beetje metallic uit. Kijk maar snel verder om te zien of ze dat echt zijn..

Ik heb de flesjes en de kleuren, maar die verschillen heel erg..


Grey Matter: In het flesje ziet de kleur er paars uit, maar op het plaatje er onder lijkt het meer grijs. Ik weet niet echt wat ik hiervan moet denken..
Spaced out: Dit is een 'rokerige bruin-grijze' kleur. (Dankje Google vertalen..)
Beyond Infinity: Een antraciet kleurige nagellak. 
Phazer on Stunning: Een groene kleur met gouden glitter.
The Great Green Whatsit: Een groen blauwe kleur met glitter.
Shields up: Dit is een holograpic lak met lichtroze en zilver.

De nagellak is te koop bij de Boozyshop voor €6,95. (Klik hier voor de lakjes op de boozyshop site.)

Have fun!

2 opmerkingen:

  1. denk je niet dat de flesjes en de kleuren gewoon andersom staan?? de laatste kleur lijkt namelijk op het eerste flesje, en de eerste kleur op het laatste flesje..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!