dinsdag 8 november 2011

Je hebt haar en je hebt haar.

Ik keek dit weekend weer eens op Nicki Minaj haar VEVO kanaal (youtube) en het viel me op hoeveel soorten kapsels zij wel niet heeft in haar video's. Ik heb alle video's doorgezocht en van elke look een printscreen gemaakt en zo heb ik een lijstje met alle haar looks van haar officiële video's. Klik verder om haar verschillende kapsels te zien. x




 
Ook hier is weer het blonde kapsel te zien die ook in Massive Attack zit.

In Right Thru Me is een levensverhaal van een meisje. Daardoor heeft ze maar een kapsel. In de video heeft ze ook nog dit haar in een staart.

 Even een detail: het haar van het roze kapsel is van achter kort.

Bekend groen kapsel (Massive Attack)..

 In de video van Did It On Em zijn terugblikken naar optreden die ze eerder heeft gehad, en er komen dus ook veel vorige kapsels in voor.

De nieuwste single met Rihanna: Fly. Het panter haar dat ze op de tweede foto heeft vind ik echt super mooi! Zelf zou ik het niet snel dragen, maar toch ben ik er helemaal verliefd op.

Het meeste haar van Nicki Minaj vind ik super. De ene weer wat mooier dan de andere, maar toch vind ik haar een super mooie vrouw blijven. Blond haar vind ik haar persoonlijk het mooiste staan en het korte roze in Fly het minst mooi. Wat vinden jullie van haar haar?

Have fun!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!