maandag 14 november 2011

Hoe overleef ik zonder toiletspullen?

Jullie kennen vast wel de Hoe overleef ik... serie van Francine Oomen. Nu heeft Francine Oomen samen met Etos een Hoe overleef ik verzorgingslijn uitgebracht. Ik zag het in de Etos nieuwsbrief en was gelijk heel benieuwd. Vandaag zet ik alle producten uit deze lijn op een rijtje. Klik snel verder! x



"Heerlijke douchegel, shampoo voor mooie wapperharen, fijne bodylotion, facewash voor een schone huid, handige antiklit-spray en badschuim. En leuke, kleurige, accessoires zoals een toilettas, nagelsetje, borstel, spiegeltjes en vijltjes." Staat op de Hoe overleef ik site. Ik ben benieuwd!
Voor elk product staan tips op de site en een uitgebreide ingrediëntenlijst met een duidelijke uitleg per ingrediënt, klik op de naam van het product om bij de tips te komen (opent in een nieuw venster).

Shampoo: €3,49

Badschuim: €3,49

Facewash: €4,49

Douche-gel: €3,49


Bodylotion: €3,49

Hoe overleef ik... Zonder make-up tasje? €4,99

Hoe overleef ik... Zonder toiletspullen? Toilettas: €8,99 (Ook in het wit)

Hoe overleef ik... Zonder mezelf? Spiegeltje: €3,49 (Ook in blauw)

Hoe overleef ik... Zonder nagelsetje? €2,99

Hoe overleef ik mijn haar? Borstel: €2,99

De producten zijn vanaf vandaag te koop bij de Etos. Waar ben jij benieuwd naar?

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!