zondag 13 november 2011

0% Parfum.

Zelf heb ik geen parfum allergie, maar sommige mensen hebben dat wel. Neutral is een merk met producten zonder parfum en kleurstof. Ik heb drie producten getest om te voelen hoe het is om geen lekker geurende shampoo's meer te kunnen gebruiken. Klik snel verder voor mijn ervaring. x



Ik heb al eens eerder een blog geschreven, waarin ik vertel dat ik graag sample's of testers aanvraag via internet. (klik) Zo kwam ik op de site van Neutral waar je een pakketje kon aanvragen met een shampoo, douchegel, bodymilk en vloeibaar wasmiddel (kleur). Ik had hem aangevraagd en vorige week riep mijn moeder ineens naar boven dat er een hele dikke envelop voor me was.
Mijn moeder dacht dat Neutral alleen wasmiddel had, maar ze hebben bijna alles. Alles waar normaal parfum in zit. Deodorant (rollers en spuitbussen), shampoo's (ook anti-roos!), babyproducten, scheerschuim en ga zo maar door.
Zoals ik al zei heb ik een shampoo, douchegel en bodymilk getest. (De vloeibare wasmiddel heb ik aan mijn moeder gegeven.)

Shampoo; Een milde, zeepvrije voor elke dag en ieder haartype. 
Mijn eerste indruk hiervan was de geur. Omdat er geen parfum in zit, was er nu een beetje een chemische geur aanwezig. Bij de andere producten was dit ook zo, maar vooral bij de shampoo. Ook is hij doorzichtig en dun en het leek net dik water. Er was dus ook al wat uitgekomen voordat ik door had dat dat de shampoo was..
Maar zoals jullie misschien wel kennen: schijn bedriegt. Normaal als ik alleen shampoo gebruik heeft mijn hand een bepaalde aantrekkingskracht tot mijn conditioner en moet ik die gebruiken, maar nu had ik dat helemaal niet. Ik had eerst het gevoel dat ik te weinig had, maar na wat wrijven was het (volgens mijn gevoel) wel goed verdeeld, maar toen ik het uitspoelde. Wow. Alsof ik al met conditioner had gedaan! Als deze shampoo een wat betere geur had, kocht ik hem zeker weten!
Deze shampoo kost €5,45 (200 ml).

Douchegel: Een verzorgende zeepvrije douchegel met glycerine.
Omdat ik het gevoel had dat deze ook niet veel schuimde, omdat de shampoo dat volgens mij ook niet deed, had ik het hele zakje leeg geknepen boven mijn douche spons zodat het hopelijk meer zou schuimen. Toen het in aanraking kwam met mijn huid voelde het mild. Het schuimde wel, maar de belletjes knapten snel. Ook hier zat weer een beetje een chemisch geurtje aan, maar die was niet heel erg aanwezig.
Deze douchegel kost €4,99 (200 ml).

Bodymilk: Helpt bij het op peil houden van de natuurlijke vochtbalans van de huid.
Dit was het eerste zakje waarbij ik echt te veel had. Met insmeren begin ik altijd met mijn benen en daarna mijn armen. Ik merkte dat toen ik klaar was met mijn armen, mijn benen alweer 'droog' waren. Deze bodymilk trekt echt heel snel in zonder een vettig laagje achter te laten. ook voelt mijn huid zacht aan.
Deze bodymilk kost €5,95 (200 ml).

Ik ben erg tevreden over de producten en als ik een parfum allergie zou hebben, zou ik zeker deze producten kopen. Maar voor nu hou ik het toch liever bij mijn lekker geurende shampoo's en zepen. Ik ben het enthousiast over de shampoo, omdat mijn haar geen conditioner meer nodig had na de shampoo. Er zit volgens mij wel een conditioner in het assortiment van Neutral.

Vraag hier je eigen gratis proefpakket aan!

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!