maandag 24 oktober 2011

Uitleg.

Normaal staat elke ochtend om 7 uur een blog online, maar zoals misschien een paar van jullie al hebben gezien, staat die er vandaag niet. Gister was mijn vader jarig en gingen we uit eten als verassing voor mijn opa en oma die vorige week, toen mijn ouders op vakantie waren, op mij en mijn zus hebben gepast. Ik heb toen geen tijd gehad om nog een blog te schrijven.
Ik zou toen gisteravond op mijn mobiel nog een schrijven, maar ik ben als een blok in slaap gevallen. Gister was al in het overzicht te lezen dat ik dit weekend een beetje ziek was, maar ik ben nu nog steeds niet helemaal fit.

Ik zal proberen om vanavond om 7 uur een blog online te hebben, maar ik kan niks beloven. Want ik moet eerst tot 4 uur naar school en morgen beginnen mijn tentamens. Ik weet dat het erbij hoort en straks komen ook nog de examens, maar ja.. Dat zien we dan wel weer.

Hopelijk snappen jullie me en zijn jullie niet 'boos'.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!