woensdag 26 oktober 2011

Tag: What makes me happy?

Zoals de naam van deze tag al zegt: What makes me happy? In deze tag zijn verschillende vragen, waarmee ik kan vertellen waar ik 'happy' van word. Dus wil je me eens verassen, dan kan je zo leven hoe. Klik verder om de tag te lezen. x



Van welke mensen om je heen word je blij?
Mijn vrienden, vriendinnen, familie enzovoort. Als ik een beetje in een vrolijke bui ben, word ik blij van iedereen die ik zie. Maar als ik in een wat slechtere bui ben, word ik blij van bijna niemand..

Van welke makeup producten word je blij?
Concealer. Je kan er echt alles mee weghalen. Echt geweldig op die dagen dat die ene pukkel op je voorhoofd wel heel groot is, dat je wel hele donkere wallen hebt, echt gewoon, alles kan je ermee verbergen. Ook kan ik vrolijk worden van felle kleuren nagellak en oogschaduw.

Van welke films word je blij?
Bij lach films kan ik me echt kapot lachen, maar ook bij andere films waar ik in het begin heel wat traantjes kan wegvegen kan ik op het einde heel blij worden van een happy end. Ja het klinkt wat afgezaagd, maar een happy end maakt mij happy.

Van welke muziek word je blij?
Dat verschilt per stemming. Meestal word ik gewoon happy van de oude bekende kerst liedjes. Ik ken de hele tekst van All I Want For Christmas uit mijn hoofd en kan die zelfs midden in de zomer zelfs deze liedjes luisteren.


Van welke internetsites word je blij?
Andere beautyblogs vind ik super leuk om te lezen. Bekende blogs, onbekende blogs, het maakt me niks uit. Ook word ik blij van spelletjes sites, als het maar spelletjes zijn die ik kan winnen. :)

Van welke eten word je blij?
Lasagna, omdat het zo lekker is. Spaghetti, omdat je er zo lekker mee kan slurpen. Pannenkoeken, omdat je ze gezellig samen kan maken. En pizza, omdat het gewoon makkelijk en lekker is.

Van welke momenten word je blij?
Als ik zie dat ik een nieuwe volger op xminimuis heb. Ik kan dan echt heel blij worden. Gewoon, omdat er weer iemand bij is.

Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Doorzettingsvermogen. Ik krijg vaak te horen: 'Dat jij elke dag een blog weet te schrijven!'. Ik had nooit gedacht dat ik het zo lang vol zou houden en ik heb nu zelfs ook sommige dagen dat ik niks weet om te bloggen, maar toch staat er elke dag weer iets nieuws.

Van welke hobby word je blij?
Tekenen. Op school heb ik met een heel gezellig groepje tekenen (minder dan tien mensen.) en elke keer kan ik mooi al mijn frustratie uitwerken in de dingen die ik maak.


Dit was hem weer, neem hem vooral over en laat het me dan ook zeker weten. 

Have fun!

2 opmerkingen:

  1. Hihi ik heb hem ook gedaan:)
    Je hebt in het begin zelfde plaatje:p

    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag, denk dat ik hem wel ga overnemen ghehe (: xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!