vrijdag 21 oktober 2011

Tag: Jeugdfoto's.

Ik vond deze tag op een andere blog en vond hem echt super leuk. In deze tag laat je foto's zien van vroeger. Ik vind deze tag heel schattig en leuk. En nu had ik zelf ook weer een reden om tussen je foto's te kijken. Alsjeblieft, neem allemaal deze blog over. Want hij is echt heel leuk! Klik verder om te kijken hoe ik er vroeger uit zag. x



Natuurlijk ben ik nu nog maar 15, dus zoveel zijn er niet. Maar ik heb wel hele verschillende fases gehad (nu al). Ik weet niet echt wanneer de eerste foto is gemaakt, want er stond geen datum op. Maar ik denk dat ik een jaar of twee was.
Ik was hier op vakantie met mijn ouders en zus. We staan hier in een grot, en ik was hier denk ik twee of drie. En goh, wat heb ik mooie schoenen en een prachtig staartje. De volgende foto was mijn eerste schoolfoto..

Dit is dus mijn eerste schoolfoto. Ik zat hier zelf nog niet op school, maar mijn zus zat al op de basisschool en dan kan je met je jongere broertjes en zusjes op de foto. Ik denk dat ik hier drie of vier jaar ben.

Deze foto is volgens mij in 2000 gemaakt met Sinterklaas. We vierden het altijd gezellig thuis met zijn vieren, want natuurlijk geloofde ik nog helemaal in Sinterklaas. Ik was hier volgens mij 4 jaar.

Wat een schattige bolle wangetjes heb ik hier! Deze foto is in begin 2005 gemaakt, ik was dus 4 jaar. Mijn ogen waren nog heel licht, nu zijn ze donkerder. Ik kan niet ophouden met kijken naar mijn hamster wangetjes..

Dit is weer een jaar later. Ook weer sinterklaas. Ik sta hier met een vriendin op die een klas lager dan me zit en op de basisschool vierde je alleen in groep 1 en 2. Ik zat hier dus in groep twee en was dus vijf jaar. Hier begon ik ook wat te geloven dat Sinterklaas niet bestond, omdat de zwarte pieten bij ons op school twee vrienden van mijn ouders waren.. ('Mamma, die zwarte piet heeft dezelfde schoenen als (...) ?')

Dit was op mijn verjaardag in 2003, ik werd dus zeven. Hier was het ten minste nog mooi weer op mijn verjaardag.. Ik had net een hool-a-hoop gekregen en kon er niet meer van afblijven (en dat duurde ongeveer 3 maanden).

Hier was ik elf.  Mijn beste vriendin van dat moment en ik pasten samen in de stoel en daar zaten we dan ook vaak gewoon met zijn tweeën in. Natuurlijk zijn er veel foto's van gemaakt, en dit was de leukste. Aan mijn shirt is al te zien dat ik graag wat donkere kleding droeg.

Dit was mijn eind musical van groep acht (2008). Ik had de hoofdrol en was hier aan het zingen. Ik was hier net een paar dagen twaalf. Ik ging als enige van de klas naar de school waar ik nu nog steeds op zit.

Nog een foto uit 2008, deze is uit november en de vorige uit juni. Mijn haar was veranderd. Mijn pony die ik lang had gehad was veranderd in een pony achter mijn oren. Ik was trots op mijn cookie monster shirt.

En het is 2009. Mijn blonde haartjes zijn voor het eerste geverfd. Het zouden roodbruine lokken worden, maar het werden gewoon bijna low-lights. Dit was de eerste keer dat ik mijn haar had geverfd en ik was er heel blij mee.
Inmiddels is het 2010. Ik begon wat met makeup en niet zoals de meeste meiden eerst een klein lijnt oogpotlood begon ik gelijk met er ook nog een dikke streep onder. Ik zat hier in de derde en het heeft ongeveer een week geduurd toen ik gewoon alleen oogpotlood op mijn waterlijn gebruikte. Waarom? De jongen waar ik nu verkering mee heb herkende me niet meer, terwijl ik toen ook al goed bevriend met hem was. Ik had dit thuis geprobeerd en zat in mijn emo fase.

Vervolg op de fase: oogpotlood en mascara. Daar bleef het lang bij. Deze foto is een half jaar later genomen dan de vorige en hier was ik inmiddels 14 jaar.
 
 Deze foto is misschien wat raar, maar het gaat om mijn haarkleur. Hij is alweer veranderd. Na mijn eerste verf avontuur was het weer blond geworden en nu is het opnieuw geverfd. Nu is alles geverfd in een roder kleurtje. Ook begon ik wat aan de oogschaduw. Nog gewoon één kleur per dag.

Deze foto is onverwachts in London gemaakt in juni van dit jaar. Ik zag hem pas een paar dagen later. We hadden een saaie boottocht waar we niks van snapten. Mijn haar is weer bijna blond en daarna is het ook weer geverfd. Ik draag hier nog steeds een kleur makeup en nu draag ik dagelijks altijd twee, drie of vier kleuren.

Dit was een beetje de recentste foto van me. Bij de laatste foto vertel ik al wat er nu is veranderd aan me.
Neem vooral deze tag over en laat het me vooral nemen als je hem hebt overgenomen.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!