woensdag 5 oktober 2011

Shoplog 4/10/2011

In mijn shoplog van 1/10/2011 was al te lezen dat ik al mijn koopjes bij de Kruidvat weer moest inleveren, omdat mijn pinpas het niet meer deed. Maandag ben ik naar de bank gegaan en daar is mijn pas binnen 5 minuten gemaakt en kon ik hem weer mee naar huis nemen. Omdat het al laat was gingen al de winkels al bijna dicht en heb ik dus geen inkopen meer kunnen doen. Maar vandaag ben ik naar de Kruidvat gegaan om al mijn inkopen van zaterdag weer te kopen en nu wel mee te kunnen nemen! Lees verder om te zien wat ik heb gekocht. x



Ik heb twee nieuwe Essence lakjes gekocht, het was nu 2e halve prijs. Ik heb nr 49; The Only Chance! (links) en een van de nieuwe lakjes: nr 72; Time For Romance.The Only Chance is een donker bruine kleur en Time For Romance zijn donker rode flakes. Binnenkort komt hier een review van (foto's zijn al gemaakt. :). Deze nagellak kost per stuk €1,29.

 Deze shampoo/conditoner koste maar €1,25 en ik wou graag een andere shampoo proberen. Hier komt vast ook nog wel een artikel over.

Mijn makeup doekjes waren op en omdat ik de meeste Essence producten fijn vind heb ik deze ook maar gekocht om te proberen. Deze kosten €1,69.

Nee het is geen mascara en ook geen eyeliner. Het is lipgloss. Zwarte lipgloss. Ik kon het niet laten liggen en nu halloween er aan komt, komt er natuurlijk ook een halloween look.. Deze lipgloss kost €1,99.
 
Ook bij de Nivea Visage was 1+1 gratis. Ik heb een scrub en een wash of gekocht. De scrub kost €6,59 en de wash off €6,09. Ze zijn voor dagelijks gebruik, maar ik denk niet dat mijn huid dat aan kan. Dus ik ga of de ene dag een scrub en de andere dag de wash off, of ik gebruik ze om de dag.

Ik had in London twee kleine busjes droogshampoo gekocht en even later zag ik ze ook in Nederland bij de Kruidvat liggen. (Zucht..) Omdat er nu een kortingbonnen actie is bij Kruidvat kreeg je €1 korting op de Baliste Dry Shampoo. Deze grote flessen zijn er in twee geuren: Original (zuur geurtje) en Blush (zoet). In de mini versie was ook nog een Tropical maar die heb in in Nederland nog niet in een grote fles gezien. Normaal kost deze fles €3,99 maar door de bon €2,99.

Mijn poederkwast van de Fancy was toch best prikkelig en ik zag deze en heb nog een tijdje getwijfeld, maar nu toch gekocht. Ik haalde hem uit de verpakking en hij voelt echt super zacht. Het is de Essence Powder Brush en hij kost €2,99.

Have fun!

1 opmerking:

  1. Leuk shoplog!
    Ik heb de kwast alleen dan voor de blush.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!