zaterdag 29 oktober 2011

Shoplog 29/10/2011

Zoals jullie vanochtend al konden lezen ben ik vanmiddag met mijn moeder wezen winkelen. Ik en mijn zus krijgen geen kleedgeld, alleen zakgeld. Maar als we iets nodig hebben (op kleding gebied) gaan we een middagje winkelen met onze mams op haar kosten. Ik moet eerlijk toegeven dat mijn zus meestal met vrienden gaat, omdat zij rijk is (klinkt overdreven maar vergeleken met mij..) en ik elke keer als ik geld heb het binnen een of twee (hooguit drie) weken heb uitgegeven aan makeup, eten of andere nutteloze dingen. Vandaag heb ik dus wat nieuwe kleren gekocht en die kunnen jullie bekijken als jullie verder klikken. x



Dit was eigenlijk de reden dat we naar de stad gingen. Ik had alleen een winterjas die eigenlijk net te kort was, dus elke keer als ik op de fiets naar school ging en even op mijn stuur ging liggen bevroor mijn rug. Deze jas heb ik bij de H&M gekocht voor €59,95. Normaal heb ik maat 34, 36 en soms 38, maar deze jas is maat 40. Hij is nu wat langer en nu kan ik er ook een lekker dikke trui onder aan.

Ook dit shirt is bij de H&M gekocht voor €14,95. Zo lijkt het misschien een crop top maar het is een shirt met mouwen tot je ellebogen. Dit shirt is maat 34 (hij was niet groter..) en bij de ellebogen zit hij nu heel strak. Ik hoop dat dit was uitrekt als ik hem wat vaker heb gedragen..

Ook het alweer laatste kledingstuk is bij de H&M gekocht. Deze blouse kost €24,95. Stiekem heb ik deze een maat te groot gekocht, en nu lijkt het net een boyfriend overhemd. Ik heb niet eens de moeite genomen om dit shirt in een kleinere maat te zoeken, want nu is hij lekker los. Ook leuk soms toch?

 Misschien was ik het enige meisje in Nederland die ze nog niet had: Uggs. De echte of de neppe, iedereen heeft vast wel een paar van dit soort laarsjes in zijn kast liggen. Vandaag heb ik mijn eerste gekocht. Ze komen bij de Skooter weg en kosten €22,89. Ze waren in veel kleuren en deze had ik als eerste aan. Ik heb nog een paar andere kleuren gepast, omdat al mijn schoenen bijna zwart zijn. Maar ik kwam toch weer uit bij de zwarten ('Goh Sanne, kies nou gewoon de zwarte! Doe niet zo moeilijk..'). Je kan ze omslaan, want ze zitten vast met twee knoopjes, maar ik vind ze rechtop mooier.

Dat was het alweer voor deze keer. Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!