zondag 2 oktober 2011

Shoplog 01/10/2011

Je hebt net je hele mandje vol gegooid bij de Kruidvat en als je wilt betalen doet je pinpas het niet. Natuurlijk heb je ook net je laatste contante geld uit gegeven, dus al je spulletjes worden weggezet. Als je dan naar een geld automaat rent, komt er in beeld te staan dat je pas het niet doet. Dan maar terug naar de Kruidvat om te zeggen dat je pinpas het helemaal niet meer doet.. Veel schaamte en pijn maakte ik gister door toen dit bij mij gebeurde. Gelukkig had ik ervoor nog wel leuke dingetjes gekocht (Ook gewoon gepint.. Grr..) en die ga ik nu aan jullie laten zien! Klik verder om alles te zien. x



De Op=Op Voordeelshop. Die naam alleen al klinkt heel goedkoop, maar de producten zijn gewoon geweldig. Alles wat je ook in drogisterijen kunt kopen zijn hier ook te koop, maar dan veel goedkoper! Ik vond deze nagellak van Saffron London (Nooit van gehoord..). Ik heb 6 flesjes gekocht, want ik vond het super mooie kleuren. De nagellakken hebben geen namen, maar alleen cijfers. Van links naar rechts: 51, 56, 15, 54, 06, 13. Nummer 51 is een donker roze kleur die toch heel fel is, de kleur heeft ook een lichte glitter. Nummer 56 is een licht groene kleur. Nummer 15 is een donker groene kleur met glitter, die ik echt super mooi vind en waarschijnlijk vaak ga dragen met nummer 51. Nummer 54 is een mintgroene kleur, die volgens mij bijna hetzelfde is als een kleur die ik al heb. Binnenkort ga ik die denk ik wel vergelijken.. Nummer 06 is een zwarte kleur met zilveren glitters. Nummer 13 is een zilveren kleur die erg lijkt op de zilveren van Miss Porty (denk ik). 
Toen ik thuis kwam had ik dus al bij twee lakjes; 'Wacht, heb ik die niet al?'. Verder weet ik nog niet hoe de nagellakjes zijn, omdat ik ze nog niet heb getest. De nagellak is te koop voor €1,99 per stuk of €5,- per drie stuks bij de Op=Op Voordeelshop.

 Bij de H&M heb ik twee kettingen gekocht. De linker ketting is een gouden ketting met een eekhoorn en een nootje. De eerste indruk van de meeste mensen was 'Woow!' en dan pakten ze hem en was het 'Woow, die is zwaar!'. Toen ik hem net had was hij ook echt zwaar, maar ik heb hem nu de hele dag gedragen en nu voel ik niet meer dat hij zwaar is. Het is geen lange ketting, maar ook geen korte. Hij komt ongeveer tot je borst. Deze ketting koste €3,95. Ook heb ik nog een ketting gekocht met een hert. Het is een plastic hert met een bronzen ketting die bij mij tot tussen mijn borsten en navel komt. Deze koste €4,95.

Natuurlijk ben ik ook even naar de Hema gegaan. Mijn oogschaduw basis was op en vond die van de Hema erg goed, dus ik heb er nu gelijk twee gekocht. Een komt bij mijn voorraad en de ander ga ik gebruiken. De oogschaduw basis kost €3,50 per stuk. Ook zag ik een concealer stick liggen. Ik had nog een oud camouflage stick liggen, die eigenlijk te donker voor me was en die ook niet goed werkte. En deze was meer meer mijn kleur. Ik heb nummer 02 en hij kost €2,50. Ook vond ik nog een super schattig spiegeltje van Jip en Janneke. Het is een dubbel spiegeltje, die handig is mee te nemen. Hij kost €2,95.

Dit waren al mijn gekochte dingen. Ik ga morgen (waarschijnlijk) een nieuwe pinpas aanvragen en hopelijk is die wat snel binnen.. Dan ga ik alles kopen wat ik bij de Kruidvat zou kopen, want nu is er nog lekker uitverkoop!

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!