maandag 10 oktober 2011

Saffron London Nail Polish.

Vorige week plaatste ik al het eerste deel van mijn nieuwe Saffron London Nail Polish nagellak (klik) en vandaag komen de overige drie lakjes. Klik verder om te lezen hoe ik ze vind en om te zien hoe ze er uit zien. x



Ik ben vergeten een foto te maken van de flesjes apart, dus ik heb de foto van de shoplog genomen. Ik test vandaag de donkergroene kleur, de zwarte met glitter en de zilveren.

Nummer 51: Een donker groene kleur met glitter. Ik had deze niet zo mooi verwacht, maar vind hem wel mooi. Op de foto draag ik twee laagjes.

 Nummer 13: Een zilveren kleur. Deze kleur dekte al bijna in één laagje, maar ik heb toch twee gebruikt. Hij glimt heel erg door de glitters die er in zitten en dat geeft een mooi effect.

Nummer 06: Een zwarte kleur met glitters. Geloof het of niet, maar op de foto draag ik drie laagjes. Ik heb echt met moeite nog een derde laagje op gedaan, want deze nagellak stinkt echt heel erg! Hij stinkt naar verbrande auto/fiets banden. 

Plus en Minpunten:
+ Dekt goed. (Zilvere en groene.)
+ Goedkoop.

- De zwarte kleur stinkt heel erg.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!