dinsdag 4 oktober 2011

Saffron London Nail Polish.

Zoals in mijn shoplog van eergister al was te lezen heb ik zes nieuwe lakjes gekocht van Saffron London. Vandaag review ik drie van die nagellakken voor jullie. Ik heb gekozen voor de felle kleuren en binnenkort komen de donkere kleuren. Klik om te zien hoe ik de nagellak vind. x




Vandaag begin ik bij nummer 56. Het is een licht groene kleur, die in het licht wel zelf licht lijkt te geven. Ik heb op deze foto drie laagjes gebruikt.


De tweede kleur voor vandaag is nummer 54. Het is een licht blauwe kleur. Hij lijkt veel op een andere kleur, maar die vergelijk ik binnenkort. Ik heb ook weer bij deze kleur 3 laagjes moeten gebruiken.



De laatste kleur voor vandaag is echt geweldig. Deze kleur is echt voor diva's. Het is nummer 51. Het is een licht roze kleur met een sterke glans. Ik voel me echt een prinsesje met deze nagellak op. Ook met een crackle nagellak is deze nagellak nog super mooi. 

Het laatste flesje was vierkant en bevat 14 ml, alle andere 'ronde' flesjes hebben 11 ml. Op internet zijn deze nagellakjes vooral te koop voor 1 pont (engels geld) maar ik heb ze bij de Op=Op Voordeelshop gekocht voor €1,99 per stuk en met een korting van €5 voor drie stuks.

Plus en min punten:
+ Mooie kleuren.
+ Goedkoop.

- Dekt niet goed.
- Streperig.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!