donderdag 6 oktober 2011

Review; Essence nagellak.

Gister was al te lezen dat ik twee nagellakjes had gekocht van Essence. Vandaag heb ik voor jullie de review. Klik om verder te lezen.





Zoals alle Essence Colour & Go lak bevatten deze flesjes 5 ml en kosten €1,29. Deze week is bij Kruidvat een actie met 2e halve prijs. Dit zijn de kleuren 49; The Only Chance! en 72; Time For Romance.

 Time For Romance: Een donkerrood lakje met flakes en glitter. Deze lak was niet goed op de foto te zetten omdat de flakes glitteren en er ook nog glitters in de lak zelf zitten. Op deze foto heb ik 3 laagjes gebruikt.

 The Only Chance!: Een donker bruin mat lakje. In het flesje leek deze bruin lichter, maar hier is het meer een koffie kleur. Dit is de eerste bruine nagellak in mijn collectie, maar waarschijnlijk komen er snel meer bij.. Op deze foto heb ik twee laagjes gebruikt.

Ik ook de kleuren samen gebruikt. Ik heb op al mij nagels The Only Chance! gedaan en op mijn ringvinger en duim een laagje Time For Romance er over heen gedaan.

Plus en minpunten:
+ Goedkoop.
+ Verkrijgbaarheid. (Kruidvat)


- Dekt niet in een keer.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!