zaterdag 15 oktober 2011

Puntje op de i voor een Halloween look.

In mijn Kruidvat shoplog was al te lezen dat ik en zwarte lipgloss van Essence had gekocht. Essence heeft namelijk nu de On Top lipgloss te koop. Ze zijn er in aparte kleuren die je misschien niet snel zou dragen, maar deze gloss is een puntje op de i voor een Halloween look. Klik verder om meer over deze lipgloss te lezen. x


De nieuwe flesjes zijn niet super spectaculair. Je ziet de kleur er mooi doorheen glitteren, maar de mat zilveren dop is weer wat minder mooi, omdat dat helemaal niet bij de gloss past. Dit is kleur nummer 01 (Dramatize). In de lijn zitten nog twee kleuren; een zilveren (nr. 02; Glamourize) en een transparante (nr 03; Hypnotize). Op de Essence site staat dat Hypnotize een roze kleur is, maar volgens mij is hij doorzichtig..

Bij de Essence Stay With Me lipgloss, had Essence een nieuw kwastje dat super makkelijk aanbracht. Bij deze lipgloss is weer het ouderwetse kwastje, waar je veel makkelijker fall outs mee maakt. 
Ik heb geprobeerd foto's te maken van hoe de kleur er op je lippen uit ziet, maar het leek allemaal net donker roze. Iedereen heeft vast wel eens als kind met een bekwijlt dropje over zijn lippen geveegd en dan gezegd: 'Kijk! Mooie lippenstift!'. Nou zo'n kleur gloss is het ongeveer.

Ik vind dit een goede lipgloss, die vooral leuk is met Halloween. Naar school zou ik hem minder snel dragen, maar naar een feestje is die wel leuk. Met Halloween ga ik hem zeker weten dragen. 
Als je deze lipgloss draagt lijkt het ook net alsof je donkere oogschaduw ogen hebt, terwijl je dat niet hebt. Je ogen lijken echt veel donkerder, dus ik weet nog niet echt wat voor ooglook ik hierbij moet dragen.

De Essence On Top Lipgloss is te koop voor €1,99.

Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!