zaterdag 29 oktober 2011

Persoonlijke update.

Hii allemaal,,


Zoals jullie misschien al hebben gemerkt is dit de tweede keer deze week dat er niet om zeven uur 's ochtends een blog online staat. Vandaag was ik ook weer te laat.
Ik zei zondag in het overzicht al dat ik niet helemaal fit was en zo voel ik me nu nog steeds niet. Elke dag ga ik nog wel gewoon naar school en kom dan doodmoe en met hoofdpijn thuis. Dan is er nog eens een lading huiswerk en dan heb ik ook nog de tentamens en leerstoffen om mijn hoofd vliegen. Tja, het blijft het examenjaar. 
Verder is door school ook al mijn inspiratie bijna op. Ik schrijf nu elke avond (laat) nog een blog voor de volgende ochtend, maar meestal is dat dan ook maar omdat ik dat net in een andere blog heb gelezen.
Ik ga straks met mijn moeder de stad in om nieuwe winterkleren te kopen, want ik ben weer aardig gegroeid dit jaar. Ik hoop dus dat ik vanmiddag een shoplog van plaatsen. Ik denk niet dat hij om drie uur al komt, want dan ben ik nog niet klaar. 


Hebben jullie nog verzoekjes of andere ideeën voor me voor een nieuwe blog? Laat het dan vooral achter in de reacties of tweet me @SanneNijboer. 


Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!