zondag 23 oktober 2011

Overzicht: week 41/42.

De twee weken zijn weer om gevlogen. Het is alweer tijd voor een overzicht van de laatste twee weken. Hier in kan je zien wat ik de laatste twee weken heb geschreven. Staat het hier niet in? Kijk dan bij het vorige overzicht. Maar klik eerst verder om dit overzicht te lezen. x



Maandag 10 oktober 2011:
Saffron Lonfon Nail Polish. Het tweede deel van de Saffron London lakjes die ik heb gekocht. Hier in kan je de reviews lezen van de zwarte, zilveren en mosgroene nagellak.

Dinsdag 11 oktober 2011:
Leukigheidjes.  In de Flair las ik een stukje over deze site en omdat het zo'n leuke site is heb ik er een blog over geschreven. In de blog kun je lezen wat Leukigheidjes.nl is en mijn wishlist.
Woensdag 12 oktober 2011:
10 random colours. #1 Soms heb je gewoon eens zin om tien verschillende kleuren op je nagels te doen. In 10 random colours laat ik zien welke tien verschillende kleuren ik heb gekozen om op mijn nagels te doen. Bij elke kleur heb ik er een blog aan gelinkt.

Donderdag 13 oktober 2011:
Mary Kay. Hier kan je alles lezen over de Mary Kay makeup en de Mary Kay foundation.

Vrijdag 14 oktober 2011:
5 big mistakes. In deze blog vertel ik wat ik de vijf grootste kleding missers vind.

Zaterdag 15 oktober 2011:
Tv gids. Hier vertel ik wat ik elke avond op tv kijk.
Puntje op de i voor een Halloween look. Review van de zwarte Essence On Top lipgloss.



Zondag 16 oktober 2011:
Vampire's Love. De nieuwe limited edition van Essence die in november in de winkels ligt.


Maandag 17 oktober 2011:
Etos bestaat 80 jaar. Omdat Etos 80 jaar bestaat hebben ze veel kortingen. Hier heb je een overzicht van de kortingen van vorige week, maar deze week zijn ook weer nieuwe kortingen. Om die te zien kan je op de Etos site kijken bij de 80 beauty minuten. 


Dinsdag 18 oktober 2011:
Mini shoplog met reviews. Ik heb weer eens gewinkeld en heb de nieuwste nagellak van Miss Porty gekocht.
Woensdag 19 oktober 2011:
Look like a man. Nieuwste trend: Mannen. Kort haar, volle wenkbrauwen, enzovoort.
 
Donderdag 20 oktober 2011:
Cadeautjes! Mijn beste vriendin had haar makeup weer eens opgeruimd en ik kreeg weer een lading die ze nooit of niet vaak heeft gebruikt.

Vrijdag 21 oktober 2011:
Tag: Jeugdfoto's. Een super schattige tag waar je je jeugdfoto's laat zien. Mijn zus heeft hem ook gedaan en ik kom er ook in voor, dus voor de mensen die belangstelling hebben: klik!

Zaterdag 22 oktober 2011:
Let is snow, let it snow, let is snow.. De nieuwe kerst collectie van China Glaze.
Welcome to Las Vegas! De nieuwe limited edition van Catrice. Normaal wissel ik wat af met blogs, maar ik was gister ziek dus heb even snel deze blog geschreven..
 
Zondag 23 oktober 2011:
My skin. Review van de Essence My Skin makeup doekjes en crème.


Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!