zondag 9 oktober 2011

Overzicht: week 39/40.

Een keer in de twee weken plaats ik op zondagavond om 7 uur een blog om jullie op de hoogte te houden van de artikelen die ik laatst heb geplaatst. Vandaag komt dus ook weer een nieuw overzicht. Klik om verder het overzicht te lezen. x



Maandag 26 september 2011:
Duo Review: Essence Lipgloss. De eerste blog samen met Trienke, binnenkort komen er meer. Deze review is over de Essence Stay With Me lipgloss.


Dinsdag 27 september 2011:
Tutorial: Klodder Fantasie. Weer eens een tutorial voor jullie. Deze keer is hij heel simpel maar toch mooi.


Woensdag 28 september 2011:
Look good... Feel better... Help mensen met ziektes om hun mooi te voelen. Koop een shopper bij DA voor €1 en de complete euro gaat naar Feel Good... Look Better... .

Donderdag 29 september 2011:
Tutorial: Raindrops From Jupiter. Nog een tutorial voor jullie. Deze keer is hij geïnspireerd door de regen..


Vrijdag 30 september 2011:
Demak'Up goes liquid. De nieuwe vloeibare lijn van Demak'Up.

Zaterdag 1 oktober 2011: 
Favorieten van de maand. Mijn favorieten van september.
Lekker voor je lippen. De nieuwe vaseline blikjes.


Zondag 2 oktober 2011: 
Shoplog 1/10/2011. Een shoplog.

Maandag 3 oktober 2011: 
Be An Animal. Om met dierendag dierlijke nagels te hebben, heb ik een paar tutorials voor jullie opgezocht.

Dinsdag 4 oktober 2011: 
Saffron London Nail Polish. Het eerste deel van de review van mijn zes nieuwe Saffron London nagellak. Deze week komt het tweede deel online.

Woensdag 5 oktober 2011: 
Shoplog 4/10/11. Nog een shoplog. Deze keer alleen bij de Kruidvat.

Donderdag 6 oktober 2011: 
Review Essence Nagellak. Review over de nieuwe nagellakken die ik had gekocht.


Vrijdag 7 oktober 2011: 
Gratis? Hier vertel ik jullie over mijn vrije middag hobby: gratis proefmonsters en sample's aanvragen.

Zaterdag 8 oktober 2011: 
24 uur eten. De nieuwe zender op TV: 24kitchen. 24 uur per dag kookprogramma's. Mjamm..
Essie winter collectie. Zes nieuwe winter lakjes bij Essie.

Zondag 9 oktober 2011: 
My Music Of The Moment #2. Weer eens een My Music Of The Moment.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!