maandag 31 oktober 2011

OOTD: The woman cut the wood.

Vandaag weer eens een OOTD. Zaterdag was al te lezen dat ik expres een te grote blouse had gekocht en het nu net een 'boyfriend-blouse' lijkt. Ik weet toevallig dat ik bij mijn boyfriend nooit een overhemd in zijn kast zou vinden en helemaal niet een met ruitjes. 
Ik wou bijna een bijl pakken, omdat ik me nu net een houthakkersvrouwtje voel. Wat een verhalen, klik maar gewoon snel verder. x





Kleding die ik draag:
Zwart Hema hemd.
Spijkerbroek van Garcia (?)


Om de blouse meer op te laten vallen heb ik er een zwart lang hemd onder van de Hema. Toen vond ik het al wat een houthakker look en heb toen ook mijn Bambi ketting erbij gepakt om de look af te maken. Ik heb er een simpele spijkerbroek bij gedaan en de 'Uggs' die ik zaterdag ook kocht, om het kaplaarzen effect wat te krijgen. Een bijl die in de ketchup heeft gelegen en je hebt een Halloween look!

Wat vinden jullie van deze OOTD?

Have fun!

P.S. Later op de dag kwam ik mijn rieten bolhoedje opgedaan die ik tegen kwam, nu was ik geen houthakker  meer maar een cowgirl. Zo werd dit weer een totaal andere look terwijl ik een klein ding had toegevoegd. Ook nog een tip voor jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!