zondag 23 oktober 2011

My skin.

In mijn shoplog van 4 oktober  was al te lezen dat ik Essence My Skin makeup doekjes had gekocht. Die heb ik nu een paar keer gebruikt, dus daar zal ik jullie mijn mening over geven. Verder heb ik nog bij de Cosmo Girl  een proefzakje intensive caring cream gekregen die ik gisterochtend ook heb gebruikt. Klik verder om mijn mening te lezen over de Essence My Skin producten. x



Wat zegt Essence over caring cleansing wipes? Verwijdert vuil & waterproof make-up. Verwent & verzacht. Zonder alcohol. Of je nu onderweg bent, op reis of gewoon thuis: deze reinigingsdoekjes zijn superhandig om altijd bij je te hebben. Dankzij de speciale formule zonder alcohol kun je nu moeiteloos waterproof make-up of vuil verwijderen - mild en effectief, zonder je huid uit te drogen. Granaatappel & bamboe hydrateren de huid en geven een heerlijk zacht en glad huidgevoel. Geschikt voor alle huidtypen.
Wat zeg ik? Ik moet weg zeggen dat hij bijna alle makeup verwijderd, ook de waterproof. Hij 'verwent & verzacht' alleen niet helemaal, want meestal als ik mijn oogmakeup er af had gehaald, had ik een prikkelend gevoel onder mijn ogen. De doekjes drogen (zoals ze beloven) mijn huid niet uit en laten ook geen vette laag achter.

Wat zegt Essence over intensively caring cream? Voedt de droge huid en beschermt tegen uitdroging. Zorgt voor een fluweel zachte huid. Olie vrij. Maak een einde aan de droge huid met intensieve verzorging van essence my skin! Deze nieuwe gezichtscreme verzorgt de dorstige huid 24 uur lang, herstelt de elasticiteit en geeft energie. granaatappel & bamboe zorgen voor een vochtboost zodat de huid niet uitdroogt. Om de dag zorgeloos te beginnen, bevat de creme bovendien uva/uvb filters die uw huid beschermen! Geniet van een intensieve verzorging en een zijdezachte en stralende teint!
Wat zeg ik? Ik heb van mezelf een droge huid en moet elke ochtend Nivea gebruiken (het blauwe blikje), anders hangen de velletjes overal. Vanochtend heb ik in plaats van Nivea deze crème gebruikt. Hij voedt inderdaad mijn huid net zo goed als de vette crème van Nivea, maar deze crème voelt niet vet aan. Dat komt vast omdat het olie vrij is. En de fluweel zachte huid is ook geen verkoop praatje, mijn huid voelde echt super zacht aan. Alleen op de hele droge plekken kon deze crème niet mijn huid voeden, maar verder ben ik erg te spreken over deze crème. Deze ga ik zeker zelf ook nog kopen.

Caring cleansing wipes: €1,69.
Intensively caring cream: €1,99.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!