zondag 9 oktober 2011

My Music Of The Moment. #2

Het is alweer een tijdje geleden dat ik de eerste My Music Of The Moment heb gemaakt en vandaag komt de tweede. Ik heb weer een lijstje gemaakt bij mijn favorieten op youtube (xminimuis account) en die ga ik vandaag weer met jullie delen. Klik om verder te lezen. x



Natalia Kills ft. Will.I.Am - Free
Een liedje over het uitgeven van geld, door te winkelen. Okee, meiden, wat willen we nog meer? 

Olivia Noelle - Apologize (One Republic)
Zijn jullie er al achter gekomen dat ik gek ben op covers? Ik vind het vooral mooi als vrouwen mannen liedjes zingen. Apologize vind ik ook nog eens een geweldig nummer en met haar stem is het ook nog eens leuk om te luisteren.

Claudia de Breij - Het laatste woord (Hallo lieve mensen)
Dit is echt een super mooi nummer. Ik kreeg hem te horen via twitter en elke keer als ik hem luister heb ik tranen in mijn ogen. 

Janet Devlin - Your Song (Elthon John)
Bij de Engelse X-Factor hebben ze haar ontdekt: Janet Devlin. Met vier keer een ja ging ze door naar de volgende ronde, en ik denk dat we nog wel meer van haar gaan horen.

Tiffany Alvord - Stereo Hearts (Gym Class Heroes)
In mijn vorige MMOTM stond ze ook al een paar keer. Gister heeft ze deze uitgebracht en daarom staat deze er nog bij om te downloaden. Dit is een van de weinige liedjes waar ze ook in gaat rappen (wat ze blijkbaar ook goed kan).

Lady Gaga - Yoü And I
Een van de nieuwste nummer van Lady Gaga. Het is heel anders dan normaal, maar hij is toch leuk. 

Tony Brennett ft. Lady Gaga - The Lady Is A Tramp.
Vorige maand kwam dit nummer uit, maar toen ik deze week op youtube een liedje zocht zag ik hem staan op de homepage. Ik ging hem luisteren en het is echt super anders dan wat ze normaal schrijft. Toen ik hem aan mijn zus liet luisteren zei ze dat als zij hem zou afspelen ik hem niet leuk zou vinden, maar ik vind hem wel super leuk.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!