vrijdag 28 oktober 2011

The Muppets factor.

Er is weer een limited edition van OPI. Ik ben er erg benieuwd naar, want hij is in samenwerking met de Muppets. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen OPI lakjes in mijn stash heb, want ik ben meer van de low budget merken. Lees snel verder voor de lakjes. x





In de foto hier boven zijn alle lakjes al laten zien. Je ziet de kleuren in de flesjes en de naam staat er onder. Meer uitleg kan ik er niet echt over geven. Ook is er nog een crackle lak, ook met een Muppet naam.


De OPI nagellak is nu te koop bij o.a. de Sephora voor €13,95. Ik heb al gelezen dat ze erg goed zijn, maar ga ze waarschijnlijk niet kopen, want ik heb er echt geen geld voor op dit moment.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!