dinsdag 18 oktober 2011

Mini shoplog met reviews.

Vanmiddag was ik bij de Etos, toen ik het bord zag; 'Drie halen, twee betalen!'. Bij de kassa bleek dat die actie van vorige week was, maar omdat het bord er nog hing hadden ze me toch de korting gegeven. Ik heb drie Miss Sporty lakjes gekocht en daarbij zit de nieuwste crackle nagellak. Ik hoorde van de baas dat ze binnen 5 minuten weg waren, terwijl ze nog aan het bijvullen waren. Gelukkig was ik net op tijd en heb ik de laatste meegenomen. Klik verder om te lezen hoe de lakjes er uit zien. x



Om jullie nog wat in spanning te houden begin ik vandaag met de andere twee lakjes die ik heb gekocht. Ik begin bij nummer 345. Het is een paarse kleur, die me wel wat doet denken aan pruimen. Op de foto draag ik twee laagjes.

De volgende vind ik persoonlijk een mooie kleur. Het is een soort aqua kleur met een lichte glitter. Ik vind hem heel mooi en dit is mijn persoonlijke favoriet van vandaag. Dit is kleur 346 en op de foto draag ik twee laagjes.

En hier is die dan: de Crack Me Up crackle nagellak van Miss Sporty. Hij ligt net in de winkels en gaat super snel. Dus als je dit kleurtje wilt, moet je er snel bij zijn. Er staat geen nummer op, maar er zijn ook maar twee kleuren (blauw en zwart) en dit is duidelijk de blauwe. Op de foto draag ik nummer 346 er onder. Ik vind dat de crackle nagellak niet op alle plekken even goed barst, dat is te zien op mijn pink, waar hij alleen boven is gespleten. En ik heb geen topcoat gebruikt en nu is de nagellak die tegen mijn nagelriemen aan zat lichtblauw geworden. Ik snap niet echt hoe dat kan gebeuren, maar toch blijf ik het een leuk lakje vinden.

Plus en minpunten:
+ Goedkoop. (€1,99. Ook de crackle.)
+ Dekt goed.
+ Mooie kleuren.


- Crackled niet goed.


Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!