donderdag 13 oktober 2011

Mary Kay.

Ik keek weer eens op www.Seventeen.com/DIY voor leuke ideeën en toen zag ik reclame staan voor Mary Kay make-up. Ik was nieuwschierig en klikte er op. Ik heb de nieuwste producten opgezocht en de producten waardoor ik werd aangetrokken om op de site te kijken. Klik verder om er meer over te lezen. x

Ik begin bij de nieuwe limited edition: Redefining Elegance. In het filmpje zie je het meeste al voorbij komen, maar ik zal alles nog een voor een behandelen. 

Filigree Eye and Cheek Powder: De linker heet Splendid en heeft zoals je ziet lichte kleuren De rechter heet Stunning en heeft donkere kleuren. In beide paletten hebben drie oogschaduws en een blush. Ik denk dat de onderste (grootste) kleur de blush is, maar het kan ook zijn dat het de bovenste is.. Deze Filigree Eye and Cheek Powder kost $20 (ongeveer: €27,61) en daar zit een mini cheek brush, spons applicator en een kwastje bij.

Luxury Liner: Er zijn in deze collectie drie eyeliners aangebracht. Het zijn een soort stiftjes en heten Black Velvet (zwart), Rich Plum (donker paars) en Classic Sable (bruin). Ze kosten $14 (ongeveer: €19,33).

Lip Suede: Er zijn nog een paarse en een roze lippenstift uitgebracht. Het zijn andere lippenstiften dan je normaal ziet, maar volgens mij heb ik wel eens zoiets gehad en het is veel makkelijker. De paarse lippenstift heet Luscious Plum en de roze heet Polished Pink. Per stuk kosten deze lippenstiften $14 (ongeveer: €19,33).

Nail Laquer: Er zijn drie nagellakken uitgebracht. De eerste is een aubergine/pruim kleurige genaamd: Plush Plum. De tweede is een gouden die Gold Leaf heet. En de laatste bruine kleur is Lavish Sable. Deze lakjes kosten $8 (ongeveer: €11,05). Duur lakje, als je het mij vraagt..

Miniature Fragrance Collection: In dit doosje zitten vijf parfums van 17ml. Ik weet niet waar ze naar ruiken. Maar ze kosten met zijn vijven $32 (ongeveer: €44,18). 

Dit was alles uit de nieuwe limited edition. Ook zijn er nog drie nieuwe lippenstiften die ik ook nog even met jullie wil delen:


Mary Kay heeft drie nieuwe crème lipsticks uitgebracht. Tussen 16 september en 15 december 2011 word van elke verkochte lippenstift $1 naar het Mary Kay Foundation gedoneerd. Het Mary Kay helpt vrouwen en kinderen hun leven te veranderen. Ze zijn vooral tegen huiselijk geweld. De namen van de drie lippenstiften zijn dan ook geïnspireerd op het Mary Kay Foundation.
Give Hope: Een bruine lippenstift. 
Give Dreams: Een (donker) roze lippenstift.
Give Joy: Een perzik kleurige lippenstift.
Alle lippenstiften kosten $13 (ongeveer: €17,95).

Ik vind deze producten aan de dure kant. Omdat er waarschijnlijk ook nog wel verzendkosten bij komen worden ze nog duurder. Ik weet dat het voor een goed doel is, maar ik zou deze producten waarschijnlijk overslaan. Ik weet niet hoe de producten zijn, dus daar kan ik niet over oordelen.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!