maandag 24 oktober 2011

Makeup routine.

Elke ochtend als ik me opmaak zijn er wel standaard dingen die ik pak. Ik denk er niet over na, ik weet gewoon precies waar ze liggen en dat ze goed zijn. Vandaag zal ik jullie laten zien welke producten ik dagelijks gebruik. Klik om verder te lezen. x



Elke dag begin ik met de Nivea crème uit het blauwe blikje (of plastic potje). Ik heb dit echt elke dag nodig, want anders hangen de velletjes overal aan mijn gezicht. Ik breng deze aan met een foundation spons. Ja een foundation spons! Dat werkt heel goed. Ik prop elke dag het sponsje in het potje, zorg dat er geen klodders meer aan de zijkanten hangen door die aan de bovenkant van mijn hand af te smeren en begin de crème op mijn gezicht te deppen. Zo word de crème goed en snel opgenomen en blijft er een dunnere vette laag achter, wat handig is voor de foundation.
Als de Nivea er op zit doe ik wat foundation op mijn hand bij de overtollige Nivea en meng die met elkaar. Ik gebruik de Hema Matte Finish Foundation en breng die aan met de Essence Powder Brush. Want ik kwam er laatst achter dat ik dan niet weer losse velletjes op mijn gezicht krijg. (Dat kreeg ik wel toen ik hem met mijn handen aan bracht.) Om alles helemaal egaal te maken gebruik ik nog de Hema Concealer onder mijn ogen (donkere kringen) en op puistjes of andere onzuiverheden.

Als dat allemaal klaar is begin ik bij mijn oogmakeup. Ik begin met mijn oogschaduwbasis van de Hema en daarna doe ik met een Hema kwast (geen idee welke) mijn oogschaduw op. Meestal gebruik ik mijn 48 palette van Broeckmans. Als mijn oogschaduw af is, gebruik ik soms nog een zwarte oogpotlood van Yves Rocher of Etos. En dan komt de mascara. Dat is meestal de Etos Big Brush mascara of de Essence 2 in 1.

Ik gebruik mijn Bourjois poeder om alles nog even af te poederen en dan doe ik nog een lippenbalsem of lipgloss op.

Meestal is op het eind van de dag de oogschaduw wat minder fel en is de oogpotlood weggevaagd door mijn vochtige oogjes. Maar verder zit alles altijd nog goed.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!